محمدرضا گرایی: قول می‌دهم بهترین کشتی عمرم را بگیرم

کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم المپیکی ایران گفت: قول می دهم بهترین کشتی های عمرم را بگیرم و خوش رنگ ترین مدال را کسب کنم.

به گزارش ایمنا، محمدرضا گرایی پس از صعود به نیمه نهایی کشتی فرنگی بازی‌های المپیک توکیو گفت: دو کشتی گرفتم که اولی با کشتی گیر کلمبیا بود. او خیلی بد بدن بود اما توانستم شکستش بدهم. کشتی دوم من نیز با استابلر آلمانی کشتی گیر عنوان دار مسابقات جهانی بود که از سد او هم گذشتم. عصر برای صعود به فینال با نماینده گرجستان کشتی دارم که باید شکستش بدهم. البته سابقه شکست دادن او را در مسابقات جهانی دارم، امیدوارم عصر هم بتوانم او را شکست بدهم و صعود کنم، سپس در فینال هم کشتی خوبی برای مردم بگیرم.

گرایی در پاسخ به این پرسش که چقدر تلاش کرد تا شکست روز گذشته برادرش تأثیر منفی روی روحیه او نگذارد، تاکید کرد: از روز اول که وارد دهکده شدم، برنامه و هدف‌های خودم را داشتم. کشتی با مجارستان را از دست محمد علی در آوردند و باخت. به هر حال برادرم است و ناراحت شدم اما این اتفاق ذهنم را خراب نکرد چون هدف‌های خودم را دارم و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است و تلاش می‌کنم نماینده گرجستان را شکست بدهم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قول مدال می‌دهد یا خیر، تصریح کرد: قول می‌دهم با تمام توانم، بهترین کشتی‌های عمرم را بگیرم و خوش رنگ ترین مدال را برای کاروان ایران به دست بیاورم.

منبع: ایسنا

کد خبر 511868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.