شهروندان خرم‌آباد هر روز مطالبه‌گرتر می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: هر کجا نقدی از جانب مردم مطرح می‌شد نشان دهنده دغدغه‌مندی آن‌ها بود و این بزرگترین سرمایه برای مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم کوشکی با تبریک عید سعید غدیر خم ضمن تقدیر از تلاش و کوشش چهار ساله اعضای شورای اسلامی شهر برای منتخبین مردم در شورای ششم آرزوی موفقیت کرد و اظهار کرد: امیدواریم که راه یافتگان به شورای ششم بتوانند از تمام ظرفیت‌های این شهر به ویژه ظرفیت ارزشمند مشارکت مردم و شهروندان خرم‌آباد که هر روز مطالبه‌گرتر می‌شوند بهره بگیرند و با حمایت دولت انقلابی جدید قدم‌های تازه‌ای در مسیر آبادانی این شهر و دیار بردارند.

وی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شجاع و مردمی مرکز استان به خاطر دغدغه‌های ارزشمند و حمایت‌های خالصانه او همچنین از استاندار، معاون عمرانی استاندار و حراست استانداری و سازمان بازرسی استان به خاطر ورود به موقع و بهنگام به موضوع استخدام‌های غیرقانونی اخیر شهرداری تشکر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: سازمان بازرسی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تشکیل جلسات مکرر، پیگیر موضوع استخدام‌ها شد و ضرب الاجل یک هفته‌ای را برای اعمال قانون در خصوص مستخدمین اخیر و برخورد قانونی با مدیران خاطی و متخلف تعیین کرد.

کوشکی در آخرین نطق پیش از دستور خود در ساختمان شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خطاب به عموم شهروندان گفت: ما در این چهار سال کوتاهی نکرده و از هیچ تلاشی برای عمران شهر و تامین رفاه و آسایش شهروندان و بجا آوردن وظایف خود دریغ نکردیم و در پیشگاه خداوند و در جایگاه خدمتگزاری شما مردم نجیب و سربلند خرم‌آباد از همه شما بخاطر همه صبوری‌ها و دلسوزی‌ها و خیرخواهی‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: می‌دانم که هر کجا نقدی از جانب مردم مطرح می‌شد نشان دهنده دغدغه‌مندی آن‌ها بود و این بزرگترین سرمایه برای مدیریت شهری است.

کوشکی اضافه کرد: ما و همکارانمان در حالی از حضور شما مردم نجیب مرخص می‌شویم که عذرخواه تقصیرات ناخواسته‌ای هستیم که به دلیل شرایط خاص این برهه از تاریخ در دیارمان حادث شد.

وی افزود: حوادثی همچون بحران اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه، سیل سهمگین سال‌های اخیر و بیماری کرونا و برگ ریزان تلخ همشهریانمان که همه و همه باعث شد نتوانیم آنگونه که بایسته و شایسته است به اهداف خود در این دوره برسیم.

کد خبر 511863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.