آماده‌باش و تمهیدات پلیس برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات پلیس برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: در محدوده‌های برگزاری دو مراسم " تنفیذ" و "تحلیف" ریاست جمهوری، محدودیت تردد برای وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری که در ستاد مرکزی فاتب، برگزار شد، اظهار کرد: ناجا و فاتب دارای بیشترین مسئولیت در برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف هستند و برای تأمین امنیت و مدیریت ترافیک آن، برنامه‌ریزی‌های زیادی را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این خصوص با دستگاه‌ها و سازمان‌هایی نظیر سپاه، مجلس انجام شده است، افزود: برای مراسم تنفیذ محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌های ولیعصر (عج)، جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: برای روز ۱۴ مرداد که مراسم تحلیف برگزار می‌شود نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم و در محدوده اطراف مجلس و خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان، از ساعت ۱۳ طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به کل در محدوده‌های مدنظر ممنوع خواهد بود. با توجه به حضور مهمانان خارجی امکانات را به کار گرفته‌ایم تا در ترددها مشکلی ایجاد نشود.

رحیمی اظهار کرد: علاوه بر طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی کنترل‌های نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در دستور کار است.

منبع: ایسنا

کد خبر 511751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.