شهردار مشهد دستورالعمل تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی را ابلاغ کرد

شهردار مشهد با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونایی شهر و افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا و بر اساس تصمیمات ستاد کرونا استان، شهردار، دستور العمل تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی را ابلاغ کرد که براساس آن بوستان‌ها تعطیل و کلیه مراسم ها و جلسات بالای ۱۵ نفر در فضاهای سربسته لغو شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا کلائی با صدور دستورالعملی خطاب به شورای اداری شهرداری مشهد آورده است، با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت قرمز شهر و شرایط خاص فعلی و درگیر شدن شهر مشهد در موج پنجم کرونا لازم است مدیران ضمن رعایت کامل کلیه موارد اعلامی قبلی در بخشنامه‌های ارسالی گزارش روزانه وضعیت و اقدامات انجام شده را ارسال کنند.

بر این اساس رعایت کلیه مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از جمله طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها که در شهرهای قرمز باید بوستان‌ها، مراکز تفریحی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها که جز مشاغل گروه دو و چهار هستند، تعطیل شوند.

- تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حمل و نقل عمومی) اتوبوس‌های شهری، قطار شهری، تاکسی)

- اطلاع رسانی کامل در روزنامه شهرآرا، تبلیغات محیطی و فضای مجازی توسط اداره کل روابط عمومی، مؤسسه شهرآرا، اداره کل پشتیبانی جهت اعلام هشدارهای لازم و پروتکل‌ها به مردم و همکاران و تعطیلی پارک‌ها و نحوه خدمات رسانی در حمل و نقل عمومی..

- اجرای دقیق بخش نامه ابلاغی اداره کل منابع انسانی در خصوص نحوه حضور پرسنل

- اجرای سختگیرانه ورود و خروج توسط حفاظت فیزیکی به گونه‌ای که از تردد غیر ضروری به فضاهای اداری جلوگیری شود.

- ضد عفونی کامل محیط اداری به صورت روزانه با هماهنگی اداری HSEشهرداری

- لغو کلیه مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها و جلسات بالای ۱۵ نفر در فضای سربسته و کلیه مأموریت‌های اداری غیر ضروری

- سایر موارد ابلاغی در دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی برای شرایط ویژه و قرمز به صورت دقیق و کامل رعایت شود.

- لازم به ذکر است اداره کل بازرسی چگونگی اجرای کامل این بخشنامه را برسی و هرگونه تخلف را سریعاً به اینجانب گزارش خواهد کرد.

کد خبر 511716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.