پاداش بازنشستگان هلال‌احمر به زودی پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر از تأمین بودجه برای پرداخت پاداش بازنشستگان جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از جمعیت هلال احمر، شهرام میرزایی گفت: در سال گذشته ۵۵۱ میلیارد ریال برای پاداش پایان خدمت به ۲۱۷ نفر از بازنشستگان جمعیت هلال احمر پرداخت شد، ۸۱ نفر از این بازنشستگان مربوط به سال ۱۳۹۸ و سایرین مربوط به سال ۱۳۹۹ بودند.

وی افزود: پرونده‌های کامل شده تا پایان اسفندماه سال گذشته، تأمین اعتبار و پاداش به پرسنل بازنشسته پرداخت شد، تعداد ۱۳۷ نفر از بازنشستگان در اواخر سال ۹۹ بازنشسته شده بودند و مدارک آنها با تأخیر ارائه شده بود و از سوی دیگر با توجه به محدودیت منابع و کسری بودجه به علت تحریم‌های شدید در سال ۹۹ و کرونا، درآمدهای دولت و جمعیت هلال احمر کاهش یافته بود و به همین علت امکان پرداخت پاداش این دسته از بازنشستگان مهیا نشده بود.

وی احمر خاطرنشان کرد: با اهتمام ویژه رئیس جمعیت هلال احمر و با همکاری سازمان برنامه و بودجه در اواخر هفته گذشته، ۲۷۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال به سقف اعتبارات عمومی جمعیت هلال احمر اضافه شد و تخصیص آن صورت گرفت و این تخصیص نیز در اختیار خزانه داری کل قرار گرفت تا از خزانه کل کشور این تخصیص برای پرداخت پاداش سایر بازنشستگان تأمین شود.

میرزایی گفت: این تخصیص در اختیار ۲۵ استان و ستاد مرکزی هلال احمر قرار خواهد گرفت تا روند پرداخت پاداش بازنشستگان آغاز شود. در این خصوص باید از دبیرکل جمعیت هلال احمر و خزانه دار کل نیز تشکر کرد زیرا تلاش زیادی در این خصوص انجام داده‌اند.

کد خبر 511664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.