برشان: سالن اجلاس، اصفهان را مهد دموکراسی می‌کند

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود تمام بی‌مهری‌ها و محدودیت‌ها، عزم و اراده مدیریت شهری اصفهان بر تکمیل پروژه بین المللی اجلاس بود.

اصغر برشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان یک شهر جهانی و بهترین مکانی است که در کشور می‌تواند مرکز دموکراسی و ارتباطات جهانی باشد.

وی افزود: از آغاز اجرای پروژه سالن اجلاس ۱۱ سال می‌گذرد که در این سال‌ها گرفتار بی مهری‌هایی شد، اعتبارات ملی به آن داده نشد و این بار را گردن خود شهر گذاشتند اما عزم و اراده مسئولان شهر اصفهان و شهرداران به ویژه شهردار فعلی و دوره پنجم مدیریت شهری بر این قرار گرفت که این پروژه که نقش بین‌المللی دارد و می‌تواند مهد دموکراسی و ارتباطات بین‌المللی باشد را به سرمنزل مقصود برسانند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سالن اجلاس واحدها و قسمت‌های مختلفی دارد که برخی به تکمیل نشدن عملیات آن اعتراض دارند. شهردار در مراسم افتتاحیه به این موضوع اشاره کرد که کارهای بنیادین فاز یک و دو انجام شده و تأسیسات و تشکیلات آن خریداری و بهره برداری شده است؛ تکمیل این پروژه تا مشخص شدن بهره بردار و براساس آنچه قرار است استفاده شود، متوقف نگه داشته شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسئولان شهری و کشوری در دوره‌های بعدی اختصاص بودجه ملی، شهردار و شورای ششم این مسیر را ادامه می‌دهند تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره برداری از این سالن باشیم.

برشان ادامه داد: دولتمردان باید برای نرم‌تر شدن ارتباطات ما با جهان و توسعه ارتباطات دموکراتیک تلاش کنند تا بتوانیم اجلاس‌های بین‌المللی متعددی را در زمینه‌های مختلف و جریاناتی که جنبه‌های بین‌المللی دارد برگزار و از ظرفیتی که برای اصفهان با افتتاح این ابرپروژه به وجود آمده، استفاده کنیم.

کد خبر 511629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.