۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مشخصات لپ تاپ Realme Book+ قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت ریلمی قصد دارد به زودی اولین لپ تاپ خود به نام Realme Book را عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر منتشر شده از لپ تاپ Realme Book بعضی از ویژگی‌های آن را مشخص کرده است، نسخه آبی رنگ این لپ تاپ Real Blue نام گرفته است در حالی که نسخه‌های دیگر در رنگ‌های قرمز و زرد پرتقالی به ترتیب Real Red و Real Apricot نام دارند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که لپ تاپ Realme Book دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با نسبت تصویر سه به دو است و انتظار می‌رود به پردازشگرهای نسل یازدهم Core i5 و Core i3 مجهز شود. این محصول با استفاده از ویندوز 10 OS اجرا می‌شود، البته شرکت تولید کننده تأیید کرده است که از ویندوز ۱۱ نیز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که این لپ تاپ در چندین نسخه با حافظه رم و ذخیره سازی داخلی متفاوت عرضه خواهد شد.

لپ تاپ Realme Book از طراحی بسیار متقارنی با صفحه کلید زیبا و صفحه لمسی بزرگ برخوردار است. ظرفیت دقیق باتری استفاده شده در این محصول هنوز مشخص نشده است، اما از آنجایی که گواهینامه 3C را در چین دریافت کرده است به نظر می‌رسد که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. لپ تاپ ذکر شده دارای یک پورت USB-A، دو پورت USB-C، یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک پورت مخصوص شارژ است. قیمت لپ تاپ Realme Book 538 دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 511605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.