دو پارک محلی در منطقه ۱۳ آماده بهره برداری است

خبرگزاری ایمنا: شهردار منطقه ۱۳ اصفهان تصریح کرد: عملیات احداث دو پارک محلی در خیابان های راغب شمالی و شیدای شمالی به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

به گزارش ایمنا، حمید رضا فرهنگ با بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز در منطقه ۱۳، ۲۴ متر مربع است که تا پایان سال جاری با احداث بوستان های محلی سرانه فضای سبز در این منطقه افزایش می یابد.
وی با اشاره به این که احداث پارک های محلی در خیابان های راغب شمالی و شیدای شمالی در دست اجراست، تصریح کرد: عملیات عمرانی و کاشت چمن و فضای سبز در این دو پارک به اتمام رسیده است.
وی اضافه کرد: احداث پارک های محلی راغب و شیدای شمالی در مجموع با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و هزینه ۵۰ میلیون تومان انجام شده است.
شهردار منطقه ۱۳ اصفهان با اشاره به اقدامات این منطقه در جهت حفظ و توسعه فضای سبز منطقه تصریح کرد: کاشت ۱۵۰۰ اصله درخت و احداث فضای سبزبه مساحت پنج هزار مترمربع در پل اندیشه، کاشت گل فصلی در بلوار آزادی، میدان گلها و پارک های امیریه به مساحت ۷۵۰ متر مربع انجام شده است.
فرهنگ خاطرنشان کرد: عملیات تعویض خاک بلوار شفق به مساحت هزار متر مربع و تعویض خاک عملیات جانبازان و آماده سازی محل جهت کاشت هزار اصله درخت از جمله اقدامات این منطقه در راستای حفظ و توسعه فضای سبز است.
وی بیان داشت: تقویت چمن ها، عملیات واکاری ۵۰۰ اصله درخت در پارک قائمیه، خاک ریزی و جمع آوری نخاله های پارک نیایش، هرس و جوان سازی پرچین های اتوبان ذوب آهن به مساحت ۳ هزار مترمربع صورت گرفت./۷

کد خبر 51160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.