جشنواره بین‌المللی صنایع دستی زینت‌بخش همیشگی اصفهان باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم که مانند جشنواره بین المللی کودک و نوجوان که هر سال در اصفهان برگزار و در سال گذشته به دوره سی و سوم رسید، جشنواره بین المللی صنایع دستی در اصفهان زینت بخش همیشگی این شهر باشد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی با اشاره به اتفاق بزرگ برگزاری نخستین جشنواره صنایع دستی اظهار کرد: امروز با برگزاری جشنواره شاهد اتفاق بزرگ در اصفهان هستیم که حاصل دو سال کار و تلاش اعضای شورای شهر است.

وی افزود: اصفهان ظرفیت‌های زیادی دارد که میراث پیشینیان است و باید در حفظ و اعتلای این هنر گذشتگان تلاش کنیم و پیشکسوتان را گرامی بداریم و کمک کنیم تا هنرمندان این هنر اصیل را به نسل جوان منتقل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گلایه هنرمندان از مدیریت شهری
تصریح کرد: هنرمندان و صنعتگران می‌خواهند در شهر اصفهان که مهد هنر و فرهنگ است، کارشان برجسته‌تر و نمایان‌تر باشد و خوشحالیم که مدیریت شهری با برگزاری جشنواره صنایع دستی در قالب طرح اصفهان ۲۰۲۰ این اتفاق را رقم زد.

نصر اصفهانی با ابراز امیدواری از جرقه اتفاقات بزرگ در صنعت گردشگری، اضافه کرد: این جشنواره در بخش‌های مختلف با اقبال خوبی در ایران و استقبال بسیار خوبی از بیرون از این مرز و بوم همراه بود و آثار برجسته ای دریافت شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مانند جشنواره بین المللی کودک و نوجوان که هر سال در اصفهان برگزار و در سال گذشته به دوره سی و سوم رسید، جشنواره بین المللی صنایع دستی در اصفهان زینت بخش همیشگی این شهر باشد.

کد خبر 511529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.