خودکشی خونین دختر جوان

انهدام باند کلاهبرداری و پخش چک‌پول‌های جعلی، دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل، به دام افتادن قاتل فراری، خودکشی خونین دختر جوان و تیراندازی مرگبار را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی بردسیر استان کرمان از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری و پخش چک‌پول‌های جعلی در این شهرستان خبر داد.

جعفر غضنفری افزود: در پی گزارش یکی از شعبه‌های بانک کشاورزی شهرستان بردسیر مبنی بر پخش تعدادی وجوه تقلبی در مبادلات پولی شهروندان و این بانک، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این زمینه مأموران با توجه به حساسیت موضوع سریع وارد عمل شدند و با پرس و جو و انجام تحقیقات از فردی که پول تقلبی به بانک ارائه داده بود عامل اصلی توزیع چک پول‌های تقلبی را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بردسیر تصریح کرد: در ادامه نیز مأموران دو متهم دیگر مرتبط با این فرد کلاهبردار را دستگیر و در بازرسی اولیه از آنان ۱۰ میلیون ریال اسکناس جعلی ۵۰۰ هزار ریالی طرح جدید کشف شد که تحقیقات تکمیلی به منظور کشف مرجع اصلی تولید این اسکناس‌های تقلبی و جلوگیری از انتشار آنها در بازار ادامه دارد.

دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل

فرمانده انتظامی کاشان گفت: عاملان درگیری و قمه‌کشی شماری از جوانان در این شهرستان که منجر به قتل یک نفر و مصدومیت چهار نفر شد در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

حسین بساطی بدون اشاره به شمار دستگیرشدگان اظهار کرد: در پی درگیری و قمه‌کشی تعدادی از جوانان در این شهرستان، مأموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه با اقدام‌های همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، عاملان این درگیری شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستور دستگیری آنان صادر شد، افزود: پلیس متهمان را کمتر از شش ساعت شناسایی و دستگیر کرد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی با برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و متخلفان و اقدامات کنترلی، محیط را برای فعالیت مجرمانه ناامن می‌کند.

وی گفت: افرادی که قداره به دست هستند و هرگونه سلاحی اعم از گرم و سرد با خود حمل می‌کنند و اشخاصی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، یقین بدانند پلیس با این افراد برخورد قاطع و قوی را انجام خواهد داد.

بساطی اضافه کرد: نیروی انتظامی مصمم است تا آسایش، امنیت اجتماعی و آرامش روحی و روانی مردم را با برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تأمین کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی کاشان نیز در برخورد قاطع با اراذل و اوباش از چندین سال پیش تاکنون همواره رتبه نخست استان اصفهان را دارد، از افزایش یک هزار درصدی دستگیری اراذل، اوباش و افراد شرور در کاشان طی ۴۵ روز ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داده بود.

پلیس عنبرآباد به فرار ۲ ساله قاتل مسلح خاتمه داد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت حدود دو سال از زمان وقوع قتل یک شهروند خبر داد.

رضا فیروزبخت ادامه داد: دی ماه سال ۱۳۹۸ فردی اقدام به قتل مسلحانه یک مرد جوان در جریان یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر عنبرآباد کرده و پس از وقوع قتل با هویت جعلی به شهرهای همجوار متواری شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام وقوع این قتل به پلیس، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با وجود اینکه قاتل محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر می‌داد در نهایت مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و این قاتل را پس از اخذ نیابت قضای در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه ارتکاب قتل را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد به وجود می‌آورد ادامه داد: در بیشتر موارد از وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می‌زنند، ممکن است مرتکب جراحت شدید و حتی قتل فرد شوند از این رو همواره بر توانایی‌های کنترل خشم، خویشتنداری و حل و فصل تنش‌های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگترها تاکید داریم.

خودکشی خونین دختر جوان

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: حضور هوشیارانه و به موقع مأمور پلیس امنیت عمومی، مانع از خودکشی دختر جوان ۲۳ ساله شد.

محمد زیدی اظهار کرد: یکی از مأموران پلیس امنیت عمومی تهران پس از ترک محل خدمت در حال مراجعه به منزل بود که در حوالی خیابان "شریعتی" پیکر بی رمق دختر جوانی را مشاهده می‌کند و بلافاصله برای بررسی موضوع به مصدوم نزدیک می‌شود.

وی ادامه داد: با مشاهده خونریزی ناشی از بریدگی با جسم تیز بلافاصله مأمور انتظامی در بررسی‌های اولیه در می‌یابد که این دختر جوان ۲۳ ساله قصد خودکشی دارد.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه با ارائه خدمات مشاوره‌ای و تلاش این همکار در عمل نوع دوستانه این دختر جوان از خودکشی منصرف و نجات می‌یابد، گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تأمین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

تیراندازی مرگبار به ۴ مرد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری خبر داد و گفت: به بهانه اختلاف حساب و پس از قتل دو نفر و زخمی کردن دو نفر دیگر در کرمانشاه برای فرار از دست قانون به یکی از استان‌های همجوار گریخته بود.

پرویز نظری اظهار کرد: پس از اعلام یک مورد تیراندازی منجر به قتل ۲ نفر در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران در تحقیقات گسترده موفق به شناسایی فرد قاتل شده و دریافتند که وی پس از ارتکاب جنایت به یکی از استان‌های همجوار گریخته و به همین دلیل تیمی از کارآگاهان به محل اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: کارآگاهان که مجوز قضائی را همراه داشتند، پس از محاصره محل در فرصتی مناسب، نسبت به دستگیری قاتل فراری اقدام و این فرد هم در تحقیقات، صراحتاً به تیراندازی منجر به قتل دو نفر اعتراف کرد.

وی افزود: قاتل دستگیر شده در تشریح ماجرا عنوان کرد که پس از اختلاف حساب با یکی از مقتولان همراه با برادران خود به درب منزل وی مراجعه و اقدام به شکستن شیشه‌های منزلش کردیم.

نظری گفت: طبق اظهارات این فرد، مقتول نیز پس از اطلاع از موضوع همراه با یکی از دوستان خود به درب منزل قاتل مراجعه می‌کند اما به محض رسیدن به سمت آنها توسط یک قبضه اسلحه کلاشینکف تیراندازی می‌کند که بر اثر آن، هر دوی آنها جانشان را از دست می‌دهند.

کد خبر 511471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.