۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ در بابلسر به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های عمرانی و شهری شهرداری بابلسر با حضور استاندار مازندران با اعتباری حدود ٢٠٠ میلیارد ‏تومان به بهره برداری رسید.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز (یکشنبه) پروژه‌های عمرانی و شهری شهرداری بابلسر با اعتباری حدود ٢٠٠ میلیارد تومان شامل ساخت پل چهارم با اعتبار ١١٠ میلیارد تومان، عمارت شهرداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، ساخت استخر دوقلو برای آقایان و بانوان با اعتبار٢٠ میلیارد تومان و گلخانه شهرداری با اعتبار پنج میلیارد تومان و پیاده‌روسازی هسته مرکزی شهر با حضور استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

«احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری بابلسر، اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکل و مانع استان مازندران در دهه‌های اخیر واگرایی و تمرکز نداشتن بر رفع مشکلات استان به عنوان یک پیکره واحد بود.

وی با بیان این که همواره اولویت در مدیریت استان و تاکید دولت بر ایجاد وفاق و همدلی میان مسئولان استانی و مردم بود تا با تمرکز بر نقاط مشترک، مازندران را در مسیر توسعه و رفع مشکلات قرار دهیم، گفت: یکی از عوامل اصلی عقب‌افتادگی توسعه مازندران واگرایی بوده است که سعی کردیم از آن خارج شویم.

استاندار مازندران تاکید کرد: همه ما فرزندان این مرز و بوم هستیم و هر کسی باید در طول دوران مسئولیت خود گام مؤثری برای استان بردارد و بعد مسئولیت را در اختیار فرد بعدی قرار دهد.

وی هدف توسعه استان را از هر مسئله و نگرش فردی مهم‌تر عنوان کرد و افزود: آنچه مازندران به آن نیاز دارد نگاهی واحد و حرکت همگانی در مسیر توسعه و رفع موانع است که نمی‌توان با حرکت انفرادی آن را پیش برد.

کد خبر 511401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.