قفل درب هوشمند هواوی چه ویژگی‌هایی دارد؟+ قیمت

شرکت هواوی هفته گذشته از محصول جدید خود به نام قفل درب هوشمند Selection Dessmann رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قفل درب هوشمند هواوی Selection Dessmann که در راستای یکپارچه‌سازی دستگاه‌های مختلف با خانه هوشمند به بازار معرفی شده است، دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است که مورد توجه افراد زیادی قرار خواهد گرفت. این وسیله هوشمند یک ابزار ایمنی قوی در اختیار مالکین قرار می‌دهد که با بهره‌مند شدن از ویژگی‌های امنیتی از ورود غیر مجاز افراد به منزل جلوگیری می‌کند.

درب هوشمند هواوی Selection Dessmann را می‌توان از طریق برنامه Huawei Smart Life کنترل کرد. این محصول قادر است داده‌های مربوط به باز و بسته شدن درب را ضبط کند و با افراد متصل به شبکه کاربر به اشتراک بگذارد. قفل درب هوشمند هواوی می‌تواند سایر دستگاه‌های متصل را مدیریت و کنترل کند بنابراین کاربران می‌توانند از این طریق چراغ‌ها، بلندگوهای بی‌سیم و سایر دستگاه‌های متصل را خاموش یا روشن کنند.

محصول جدید شرکت هواوی علاوه بر این که دارای یک دستگیره برای باز کردن سریع درب است که در مواقع اضطراری استفاده می‌شود از شش روش باز کردن قفل با کارت هوشمند هواوی نیز پشتیبانی می‌کند. قفل هوشمند جدید هواوی را می‌توان به آسانی با استفاده از گوشی هوشمند خود کنترل کنید البته حتی زمانی که گوشی هوشمند کاربر به دستگاه متصل نیست نیز می‌توان آن را قفل کرد.

از دیگر ویژگی‌های قفل درب هوشمند هواوی می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، رمز عبور، باز کردن قفل از طریق کلید و گذرواژه‌های دوگانه یا گذرواژه موقت اشاره کرد. ۲۶۳ دلار، قیمت درب هوشمند هواوی Selection Dessmann ارزیابی شده است.

کد خبر 511313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.