قرعه سخت شاگردان بنا در روز دوم؛ گرایی و ساروی حریفانشان را شناختند

قرعه‌کشتی وزن‌های ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک توکیو انجام شد و «محمدعلی گرایی» و «محمدهادی ساروی» حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایمنا، پیکارهای کشتی فرنگی بازی‌های المپیک امروز (یکشنبه) از ساعت ۶:۳۰ به وقت ایران در سالن ماکوهاری مسه توکیو آغاز شد و روز سه‌شنبه به پایان می‌رسد.

بر همین اساس مراسم وزن‌کشی اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو دقایقی پیش با مشخص شدن رقبای ایران پایان یافت.

بر اساس این قرعه «محمدعلی گرایی» دارنده ۲ مدال برنز جهان در وزن ۷۷ کیلوگرم در دیدار نخست با «پنا فلورس» از کوبا مصاف می‌دهد.

وی در صورت پیروزی در این دیدار به مصاف برنده کشتی بوزو استارچویچ دارنده مدال برنز اروپا از کرواسی و کاراپت چالیان دارنده ۲ برنز قهرمانی اروپا و نقره بازی‌های اروپایی از ارمنستان می‌رود.

تاماس لورینچ از مجارستان (دارنده نقره المپیک لندن / یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان / برنز بازی‌های اروپایی / ۴ طلا، یک نقره و ۳ برنز قهرمانی اروپا) و همچنین دمیو ژادرایف از قزاقستان (دارنده ۲ برنز و ۲ نقره قهرمانی آسیا) در گروه گرایی حضور دارند.

در ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی (دارنده طلای قهرمانی آسیا / برنز امیدهای جهان / طلای امیدهای آسیا / طلای جوانان جهان و آسیا) در دور نخست به مصاف آدم بودجلمین از الجزایر می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کایریل میلوف از بلغارستان (دارنده نقره جهان / نقره اروپا / نقره المپیک جوانان ۲۰۱۴) و جنک ایلدم از ترکیه (دارنده برنز المپیک / ۳ برنز قهرمانی جهان / طلای بازی‌های اروپایی / ۴ برنز و یک نقره قهرمانی اروپا) خواهد رفت.

آرتور الکسانیان از ارمنستان (دارنده طلا و برنز المپیک / ۳ طلا و ۲ نقره جهان / طلای بازی‌های اروپایی / ۵ طلا، ۲ نقره و یک برنز قهرمانی اروپا) و گابریل کیندلان از کوبا (دارنده طلای بازی‌های پان‌آمریکن / طلا، نقره و برنز قهرمانی پان‌آمریکن) در گروه ساروی هستند.

مسابقات کشتی‌فرنگی بازی‌های المپیک از امروز شروع شده و علیرضا نجاتی با باخت به حریف ارمنستانی خود حذف شد و امین میرزاده با نتیجه ۸ بر صفر برابر میخائیل لوپز کوبایی شکست را پذیرا شد.

کد خبر 511265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.