پایان کار کاروان المپیک ایران در روز دهم المپیک + نتایج و جزئیات

کاروان ایران در دهمین روز المپیک، از بامداد یکشنبه پا به عرصه رقابت گذاشت که دستاوردی را به همراه نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _ ۱۰ مرداد ماه _ ورزشکاران المپیک ایران در دهمین روز از رقابت‌های المپیک، در رشته‌های مختلف به رقابت با حریفان خود پرداختند که نتایج آن به شرح زیر است:

* بامداد امروز امین میرزا زاده در اولین نبرد خود مقتدرانه با نتیجه ۶ بر صفر کیم مین سئوک از کره جنوبی را در دسته -۱۳۰ کیلوگرم شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت.

* علیرضا نجاتی، فرنگی کار کشورمان در -۶۰ کیلوگرم در مصاف نخست به مصاف ملیکیان ارمنستانی رفت و علیرغم تساوی پنج بر پنج، مغلوب حریف شد و از صعود بازماند. او امیدوار است چنانچه کشتی‌گیر ارمنستانی به فینال برسد در یک شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی مقتدرانه میرزازاده مقابل کشتی‌گیر کره‌ای

شکست تلخ نجاتی در گام نخست

* با توجه به برد کشتی‌گیر کوبایی، امین میرزا زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رقیب میخایین لوپز، دارنده سه مدال طلا اخیر المپیک شد. این نبرد طبق برنامه اعلامی فیلا، رأس ساعت ۷ و ۳۳ دقیقه آغاز خواهد شد.

* امین میرزازاده در کشتی یک طرفه با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب لوپز کوبایی شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

* در صورت پیروزی لوپز مقابل رضا کایالپ، کشتی‌گیر سرشناس ترکیه‌ای میرزازاده می‌تواند از جدول شانس مجدد به کسب مدال برنز امیدوار باشد. این مبارزه حوالی ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

* با شکست ملیکیان در نبرد با کشتی‌گیر اکراینی در یک چهارم نهایی، علیرضا نجاتی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید:

زور میرزازاده به دارنده مدال طلا سه دوره اخیر المپیک نرسید

نجاتی شانس برنز را هم از دست داد

* تیم ملی والیبال لهستان با برد ۳ بر صفر مقابل کانادا صعود خود به عنوان صدرنشین را قطعی کرد. با این نتیجه یکی از دو تیم ایران یا ژاپن که در دیدار بعدازظهر پیروز شوند، به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعدی خواهد شد.

* قرعه‌کشی اوزان ۷۷و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار شد و فردا محمد علی گرایی با فلورس پنا از کوبا و محمدهادی ساروی در دور اول به مصاف آدم بودجملین از الجزایر خواهد رفت.

* با پیروزی لوپز کوبایی برابر رضا کایالپ، امین میرزازاده به جدول بازنده‌ها رفت تا از این طریق شانس خود برای کسب مدال برنز را امتحان کند.

*تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین گام خود در مرحله گروهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در جدالی نفس‌گیر سه بر دو مغلوب ژاپن میزبان شد و از صعود به دور بعدی باز ماند.

بیشتر بخوانید:

ژاپن ۳ _ ایران ۲/ رالی غول‌های آسیا به سود ژاپنی‌ها؛ حذف تلخ شاگردان الکنو از المپیک

کد خبر 511201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.