تمرین و مسابقه با بازیکنان خارجی سطح تنیس ایران را بالا می‌برد

نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی تنیس ITF جونیورز اصفهان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که ایران دارد سفر به خارج از کشور برای ما سخت است که امیدوارم از این رقابت‌ها بیشتر برگزار شود تا بازیکنان بیشتری به اصفهان بیایند و بتوانیم با آنها مسابقه بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یزدانی پس از کسب مقام دوم در رقابت‌های تور جهانی تنیس جوانان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سطح مسابقات خوب بود، به خاطر محدودیت‌های کرونایی از خارج بازیکنان زیادی نیامدند ولی رقابت‌ها با کیفیت برگزار شد. در فینال رو در روی سامیار الیاسی بازی کردم که بهتر از من بازی کرد و حقش برد بود. روز گذشته در مسابقات دو نفره با الیاسی به مقام اول رسیدیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی که ایران دارد سفر به خارج از کشور برای ما سخت است و امیدوارم اینگونه رقابت‌ها در کشور بیشتر برگزار شود تا بازیکنان بیشتری به اصفهان بیایند و بتوانیم با آنها مسابقه بدهیم.

نفر دوم مسابقات بین‌المللی تنیس ITF جونیورز اصفهان با بیان این که هر هیجانی برای مادرم بد است، تصریح کرد: مادرم باردار است و هر هیجانی برای او خوب نیست، تشکر می‌کنم از او که در همه مسابقات من را حمایت می‌کند.

یزدانی در خصوص عملکرد فدراسیون، خاطر نشان کرد: امسال فدراسیون تلاش خود را بیشتر کرده تا به بازیکنان جوان میدان بدهد، می‌توانند ما را برای مسابقات انفرادی به خارج از کشور بفرستند زیرا تمرین و مسابقه با بازیکنان خارجی سطح تنیس ایران را بالا می‌برد.

وی اضافه کرد: آینده خوبی در تنیس دارم زیرا زحمت می‌کشم و به هرجایی که برسم حقم است.

کد خبر 511187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.