اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باید به سخت افزارهای تنیس بیشتر بها دهد

رئیس فدراسیون تنیس گفت: بر اساس در خواست فدراسیون تنیس و موافقت فدراسیون پزشکی ورزشی و وزرات بهداشت، تنیس جز گروه یک شغلی شناخته می‌شود و در وضعیت قرمز هم این رشته فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته شنبه _ ۹ مرداد ماه _ اختتامیه تور جهانی تنیس جوانان برگزار شد که داوود عزیزی در رابطه با این رقابت‌ها اظهار کرد: بعد از کیش، شیراز و ارومیه در اصفهان چهارمین دیویس کاپ را داریم، اولین دوره جی فور را بعد از انقلاب اسلامی در شهر شیراز برگزار کردیم، در تهران یک هفته مسابقات ای تی اف جونیور را داریم که در حال مذاکره هستیم تا دو هفته بشود و این مسابقات را هم در سطح جی فور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها به ارتقا رنکینگ بازیکنان ما کمک می‌کند، در این سطح از مسابقات جایزه نقدی به بازیکنان نمی‌دهیم و برای آنها رنکینگ جهانی ملاک است، با توجه به وضعیت ارزی کشور ما امکان سفر بازیکنان به دیگر نقاط دنیا وجود ندارد.

رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه از نظر داوری و مربیگری وضعیت خوبی در سطح آسیا داریم، تصریح کرد: نماینده فدراسیون جهانی در غرب آسیا یک ایرانی است که در فدراسیون ما به عنوان رئیس کمیته آموزش فعالیت می‌کند. در مسابقات المپیک و پاره المپیک از ایران داور داشتیم، در بحث روابط بین‌الملل تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی بیفتد و همچنان درخواست میزبانی دیویس کاپ را کردیم و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستیم.

عزیزی در خصوص شیوع کرونا، خاطر نشان کرد: در عرصه تیمی در دو سال گذشته عملکرد ضعیفی داشتیم، اما اگر بتوانیم میزبانی را بگیریم و از سطح ۴ به سطح ۳ آسیا برسیم وضعیت تنیس بهتر خواهد شد. بر اساس درخواست فدراسیون تنیس و موافقت فدراسیون پزشکی ورزشی و وزرات بهداشت، تنیس جز گروه یک شغلی شناخته می‌شود و در وضعیت قرمز هم این رشته فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از امروز مسابقات تنیس با ویلچر در تبریز شروع شده است، گفت: از هفته آینده مسابقات ای تی اف جونیور شروع می‌شود و منتظر نتیجه دیویس کاپ هستیم که ببینیم آیا میزبانی به ما داده می‌شود یا خیر و متناسب با آن در شهریور یا مهر لیگ تنیس ایران را شروع می‌کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس در رابطه با تنیس اصفهان، اظهار کرد: اصفهان همیشه یکی از قطب‌های تنیس کشور بوده، امکانات سخت افزاری خوبی دارد ولی انتظار داریم اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به این امکانات سخت افزاری بیشتر بها دهد تا اتفاقات بهتری بیفتد.

در مراسم اختتامیه داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونان وی، فرهاد رحیمی رئیس هیئت تنیس خاکی استان اصفهان، موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، صالحی و نباتی نژاد از اعضا جدید شورای شهر اصفهان، عصارزادگان، امیرآذر افروز و نمایندگان نیروی زمینی ارتش و سلطان حسینی مدیر سابق اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 511181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.