احداث مرکز نوین ترافیکی شهر در منطقه ۱۳ اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: مرکز کنترل ترافیک منطقه ۱۳ در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در پنج سقف احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود بنده خدا امروز _شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ _ در آئین آغاز عملیات اجرایی مرکز کنترل ترافیک شهرداری در منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: طبق برنامه زمان بندی شده این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در پنج سقف به عنوان مرکز نوین ترافیکی شهر احداث خواهد شد.

وی افزود: برای پروژه مرکز کنترل ترافیک شهرداری معماری گنبدی شکل با ظاهری زیبا و مناسب طراحی شده و اجرا خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به دسترسی مناسب و نزدیکی به بزرگراه و مناره مخابراتی که قرار است در مجاورت این پروژه احداث شود، این مرکز به یک مرکز مانیتورینگ منحصر به فرد در کشور تبدیل خواهد شد.

بنده خدا با بیان اینکه در مرکز کنترل ترافیک شهرداری که کلنگ آن امروز به زمین زده شد، گفت: امکانات کامل برای مانیتورینگ شهر استفاده خواهد شد و امکان انجام فوریت‌های ترافیکی در آن ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز می‌تواند به تمام بخش‌های شهرداری سرویس‌های لازم را ارائه کند.

کد خبر 511153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    خیلی ممنون از شهردار منطقه 13 لطفا یه فکریم بهرحال مردم شفق بکنید ما برای خروج باید کلی زمان بگذاریم تا خارج شویم از شفق ممنون از لطفی ک میکنید
    • بهرامی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      سلام‌‌‌یه‌‌فکری‌برای‌‌ترافیک‌‌خیابان‌‌باغ‌فرذوس(لوله)‌که‌به‌نوعی‌‌ورودی‌‌مرکز‌‌تفریحی‌‌ناژوان‌‌‌است‌‌بکنید
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آقای شهردار یه فکر اساسی به حال مردم خیابان باغ فردوس بکنید.ترافیک ازدحام خودرویی آخر هفته ها داره زندگی مون را نابود میکنه