رینگ چهارم؛ محرک توسعه جنوب غربی اصفهان خواهد بود/ منطقه ۱۳ به قطب گردشگری تبدیل شود

شهردار اصفهان گفت: امروز کلنگ تقاطع غیر همسطح رینگ چهارم در مجاورت زندان به زمین زده می‌شود که تحول بزرگی برای منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _ شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه ۱۳ شهرداری اظهار کرد: بسیار خرسندیم که با تعریض پل زندان گره کور جنوب غربی اصفهان مابین مرز اصفهان و فلاورجان باز شد.

وی با اشاره به مختصات پروژه پل زندان تصریح کرد: این پل به عرض ۱۱ مترمربع و طول ۳۳۰ مترمربع به عنوان یکی از نیازهای منطقه برای کاهش ترافیک احداث شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه تعریض پل زندان در موعد مقرر احداث شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: علاوه بر تعریض پل زندان به دنبال تحقق نیم‌رخ غرب اصفهان، امروز کلنگ تقاطع غیر همسطح رینگ چهارم در مجاورت زندان به زمین زده می‌شود که تحول بزرگی برای منطقه خواهد بود.

وی تصریح کرد: مسیر رینگ چهارم از مجاورت سپاهان شهر به سمت کارخانه سیمان و در ادامه به شهر درچه، دانشگاه صنعتی، ورزشگاه بزرگ اصفهان و سپس از سمت دولت آباد به جاده فرودگاه، پل سردار شهید سلیمانی و سپس به این محل منتهی خواهد شد.

نوروزی اظهار کرد: رینگ ۸۰ کیلومتری چهارم در منطقه ۱۳ می‌تواند منشأ تحول و محرک توسعه باشد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده و نظرسنجی صورت گرفته مدیر منطقه و کارکنان شهرداری منطقه ۱۳ در مواجه با مردم و جلب رضایت اربابان رجوع و برخوردهای شایسته با شهروندان رتبه نخست را در بین مناطق به خود اختصاص داده است، گفت: در این راستا از مدیر و کارکنان منطقه ۱۳ و تمام کسانی که با این مجموعه همراه بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در منطقه ۱۳ شهرداری امروز پروژه‌های دیگری آغاز خواهد شد که از جمله آن می‌توان به کلنگ زنی مرکز کنترل ترافیک شهرداری اشاره کرد که امیدواریم این اقدامات به جایی برسد که منطقه ۱۳ با ظرفیت‌های بسیار به نقطه بزرگ گردشگری اصفهان تبدیل شود.

وی اظهار کرد: از رئیس شورای اسلامی شهر که شهروند منطقه ۱۳ بوده و سایر اعضای شورا که در تمام مصوبات، شهرداری را یاری کردند، قدردانی می‌کنم، زیرا اگر مصوبات شورا نبود نمی‌توانستیم در هر نقطه شهر فعالیت‌های عمرانی انجام دهیم و امیدواریم شهرداری و شورای شهر آینده نیز بر اساس برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ بتوانند در راستای خدمت به مردم به ویژه این منطقه گام‌های بزرگی بردارند.

شهردار اصفهان گفت: در قالب طرح عید تا عید پروژه‌های متعددی در مناطق مختلف شهر افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود تا هدیه‌ای برای شهروندان جهت برخورداری از امکانات مناسب باشد.

کد خبر 511144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.