ستاری: پارک فناوری پردیس توسط بخش خصوصی توسعه می‌یابد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: پارک فناوری پردیس توسط بخش خصوصی توسعه می‌یابد که این رقم در سال گذشته ۱۵ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش ایمنا، "سورنا ستاری" روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و ورزشی در پارک فناوری پردیس در گفت و گو به خبرنگاران، ضمن تقدیر از همکاری «عبدالعظیم رضایی» فرماندار و «مرتضی همتی» شهردار پردیس، اظهار کرد: با حمایت مسئولان شهرستان شاهد اتفاقات بزرگی در پارک فناوری پردیس هستیم و هر بار تغییرات خوبی در این پارک اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی در پارک فناوری، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های عمرانی توسط بخش خصوصی و تأمین زیر ساخت‌ها با بودجه دولتی در حال انجام و اجرا است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: فازهای ۳ و ۴ پارک فناوری پردیس جمعاً بیش از ۵۰ هکتار مساحت دارد و طی ماه‌های گذشته وزارت راه و شهر سازی ۲۸۰ هکتار به پارک تخصیص داد که پس از صدور مجوزها این اراضی به پارک اضافه می‌شود.

ستاری ادامه داد: سرمایه گذاری به طور جدی در فاز ۳ پارک فناوری با تسهیل گری صدور مجوز ساخت و ساز توسط شهرداری پردیس در حال اجرا است و در آینده‌ای نزدیک با جذب تعداد بیشتری از جوانان با استعداد شاهد اتفاقات خوبی در این پارک خواهیم بود.

کد خبر 511133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.