تام هنکس بازیگر فیلم جدید "وس‌ اندرسون" شد

تام هنکس در کنار بیل ماری و دیگر بازیگران فیلم پرسروصدای گزارش فرانسوی قرار است در فیلم جدید «وس‌ اندرسون» بازی کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، «تام هنکس» بازیگر برنده اسکار فیلم «فارست گامپ» قرار است تا در فیلم جدید «وس اندرسون» نقش فرعی را بازی کند. هنوز عنوان این نقش فاش نشده است. او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون بیل ماری، تیلدا سوئینتون و آدرین برودی بازی خواهد کرد. این نخستین همکاری تام هنکس با وس اندرسون است.

تام هنکس در دهه‌ها گذشته تنها با فیلمسازان برتری مانند اسپیلبرگ، زمکیس، جاناتان دمی و برادران کوئن همکاری کرده است. جزئیات این فیلم هنوز اعلام نشده است، اما قبل‌تر گفته شده که این فیلم در اسپانیا تولید می‌شود و از نظر دکور، سبک و قاب‌بندی جالب توجه است.

این ویژگی‌ها امسال در فیلم تازه اندرسون یعنی «گزارش فرانسوی» در جشنواره کن اکران شد. وس اندرسون این فیلم را نامه‌ای عاشقانه به روزنامه‌نگاران خواند که توانست نظرات مثبتی را از طرف منتقدین دریافت کند. کمپانی سرچ‌لایت این فیلم را از ۲۲ اکتبر اکران می‌کند. در این فیلم بازیگرانی چون فرانسیس مک‌دورمند، تیموتی شالامی و الیزابت ماس بازی می‌کنند.

هنکس قرار است در نسخه لایو-اکشن «پینوکیو» به عنوان پدر ژپتو بازی کند که از دیزنی پلاس نمایش داده می‌شود. این بازیگر همچنین به عنوان سرهنگ «تام پارکر» در فیلم «بدون عنوان» ساخته «باز لورمن» که درباره «الویس پریسلی» است نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

کد خبر 510981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.