نسخه جدید تبلت هواوی MatePad Pro عرضه شد

شرکت هواوی اخیرا نسخه جدید تبلت MatePad Pro خود را با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی ماه گذشته تبلت‌های نسل جدید MatePad را در اختیار کاربران قرار داد این محصولات شامل تبلت‌های MatePad Pro 10، MatePad Pro 11 و MatePad Pro 12.6 می‌شود. تبلت MatePad Pro 12.6 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی وارد بازار شده است.

شرکت هواوی اخیراً نسخه جدید تبلت MatePad Pro 12.6 را با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه کرده است؛ بنابراین این محصول برای افرادی که به حافظه ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند مناسب است. تبلت جدید شرکت هواوی در دو نسخه 5G و Wi-Fi در دسترس است، نسخه Wi-Fi آن با قیمت یکهزار و ۸۹ دلار و نسخه 5G آن نیز با قیمت ۱۲۷۳ دلار عرضه شده است. هر دو نسخه ذکر شده با صفحه کلید مغناطیسی هوشمند منحصر به فرد ارائه شده‌اند.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده است، تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد است. این محصول به تراشه‌های سری Kirin 9000 مجهز شده است به طوری که نسخه Wi-Fi آن با تراشه Kirin 9000W و نسخه 5G با تراشه Kirin 9000 همراه شده است. انرژی مورد نیاز تبلت جدید شرکت هواوی با استفاده از یک باتری ۱۰ هزار و ۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از فناوری شارژ سریع با سیم ۴۰ واتی، شارژ سریع بی سیم ۲۷ واتی و شارژ معکوس بی سیم ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 510956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.