مدیریت شهری اصفهان در ۴ سال گذشته لحظه‌ای آرام نبود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران شهری در دوره ای که گذشت به صورت شبانه‌روزی در میدان عمل فعالیت داشتند و با دغدغه کار کردند و به جرأت می‌توان گفت لحظه‌ای آرام نبودند که این مهم قابل قدردانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا نصراصفهانی امروز (جمعه) در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار کرد: از دو سال پیش تاکنون هر یکشنبه یک افتتاح برگزار شده و پروژه‌های متعددی در مناطق مختلف تقدیم شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان به جهت جایگاه ملی و بین المللی همیشه نیازمند کار و تلاش و در نتیجه آن اتفاقات بزرگ است، ادامه داد: اصفهان امروز نتیجه تلاش و امانتی است که از گذشتگان به ما رسیده بدین سبب همواره باید سعی کنیم به عنوان سرمایه‌ای با ارزش افزوده آن را به آیندگان تحویل دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این شهر تنها سرمایه اصفهانی‌ها نیست بلکه سرمایه‌ای ملی و بین‌المللی است و همه باید دلسوز آن باشند، تصریح کرد: بی‌شک با ظرفیت‌ها و امکانات دیروز نمی‌توان شهر را در شرایط کنونی برای فردای نسل جوان مدیریت کرد. بنابراین باید با برنامه و شیوه‌ای جدید کار و تلاش کرد.

وی با بیان اینکه هیچ سازمان و نهادی همچون شهرداری سرمایه در اختیار ندارد، گفت: شاید به نظر برسد منظور سرمایه‌های مالی و مادی است اما علاوه بر این سرمایه‌ها ارزشمندترین سرمایه شهرداری مردم هستند.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان بیش از دو میلیون نفر زن و مرد در سنین مختلف و با خواسته‌های مختلف زندگی می‌کنند که باید به تمام نیازهای آنها توجه کرده و شهر را به گونه‌ای مدیریت کنیم که خواسته تمامی شهروندان برآورده شود که کاری سخت و دشوار است.

وی افزود: نگاه مردم متوجه مدیریت شهری است و آنها تفاوتی بین شهرداری و دولت و نهادها و سازمان‌های مختلف قائل نیستند همه خدمات را در یک صفحه می‌بینند و هر ارگانی خدمتی ارائه کند پای همه ارگان‌ها نوشته می‌شود و چنانچه قصوری شود نیز به پای همه ارگان‌ها نوشته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همه باید برای خدمت رسانی بهتر به مردم اهتمام داشته باشیم تا اصفهان شهری شاداب و امیدوار و با نشاط باشد و روز به روز اعتماد مردم را به مدیریت شهری افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه باید در اداره شهر فراجناحی، فرا جنسیتی، فرامنطقه‌ای و فرا سنی اقدام کرد، ادامه داد: بارها تاکید کردم فعالیت در مدیریت شهری جای دویدن است؛ البته مدیران شهری در این دوره به صورت شبانه‌روزی در میدان عمل فعالیت داشتند و با دغدغه کار کردند و به جرأت می‌توان گفت لحظه‌ای آرام نبودند که این مهم قابل قدردانی است.

نصراصفهانی گفت: اگر مدیری نتواند خوب نقش‌آفرینی کند نه تنها خود آسیب می‌بیند، بلکه جامعه‌ای از افراد نیز آسیب خواهد دید؛ مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان به عنوان یک زن، به خوبی ایفای نقش کرد و نماینده شایسته‌ای از جامعه زنان در مدیریت شهری بود.

کد خبر 510750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.