قفل ترافیک ورودی شرق اصفهان باز شد

مدیر پروژه میدان شهدای هسته‌ای گفت: کلنگ احداث این پروژه در سال ۹۵ به زمین زده شد، اما به علت مشکلات تملکی در اجرای آن وقفه ایجاد شد تا سال ۹۷ که مجموعه شهرداری همت کرد و با تملک میدان این گره کور ترافیکی را با وجود مشکلات متعددی همچون کمبود منابع مالی، نبود سیمان و شیوع کرونا باز کرد.

شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه پروژه میدان شهدای هسته‌ای در ورودی شرقی اصفهان در قالب سه پروژه تعریض خیابان سلمان‌فارسی، احداث میدان شهدای هسته‌ای و تعریض خیابان ارغوانیه حدفاصل تقاطع ارغوانیه تا میدان، اجرایی شده است.

وی با بیان این که میدان شهدای هسته‌ای با هزینه بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان احداث شده است، افزود: خیابان‌های ارغوانیه به طول ۹۰۰ متر، روشن دشت به طول ۱۷۰۰ متر و سلمان فارسی به طول ۷۳۰ متر به میدان شهدای هسته‌ای منتهی می‌شوند و حدفاصل رینگ چهارم و سوم ترافیکی را سرویس می‌دهند.

مدیر پروژه میدان شهدای هسته‌ای تصریح کرد: عرض این میدان ۱۰ متر بود که با توجه به این که میدان در مسیر بازار میوه و تره بار، شهر رویاها، آرامستان باغ رضوان قرار داشت، همیشه ترافیک در این محور قفل می‌شد و مشکلات زیادی را برای شهروندان و ساکنان منطقه ایجاد می‌کرد.

وی خاطر نشان کرد: کلنگ احداث این پروژه در سال ۹۵ بر زمین زده شد، اما به علت مشکلات تملکی در اجرای آن وقفه ایجاد شد تا سال ۹۷ که مجموعه شهرداری همت کرد و با تملک میدان این گره کور ترافیکی را با وجود مشکلات متعددی همچون کمبود منابع مالی، نبود سیمان و شیوع کرونا بعد از گذشت سال‌ها باز کرد.

کد خبر 510719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.