حق اصفهان برخورداری از خدمات بهینه است/ تقدیر از اقدامات شهرداری در مقابله با کم‌آبی

استاندار اصفهان با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای شهر در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر گفت: به همه خادمان مردم در شهرداری دست مریزاد گفته و امیدوارم اقدامات آنها ذخیره آخرتشان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا عباس رضایی عصر امروز (پنج‌شنبه) در آئین بهره برداری از پروژه میدان شهدای هسته‌ای و خیابان‌های منتهی به آن و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهید فخری زاده ضمن تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: پاسداشت اعیاد اسلامی تنها به ارسال پیام‌های تبریک نیست بلکه باید فرصتی برای آشنایی با کلام و سیره بزرگان دین باشد تا بتوانیم پس از شناخت، در آن مسیر اقدام و عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه زندگی ما باید طبق سیره امیرالمونین (ع) ادامه داشته باشد، افزود: باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرده و دقایقی از زندگی خود را برای تفکر به سیره زندگانی حضرت علی (ع) و دیگر بزرگان اسلام اختصاص دهیم، البته دادن تذکر به یکدیگر در این ارتباط ضروری است.

استاندار اصفهان با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای شهر در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر تصریح کرد: به همه خادمان مردم در شهرداری دست مریزاد گفته و امیدوارم اقدامات آنها ذخیره آخرتشان باشد.

وی تأکید کرد: حق قطعی، شرعی و قانونی مردم اصفهان که در تمام صحنه‌ها حضور باشکوه دارند، برخورداری از خدمات بهینه است و در این راستا هر روز باید شاهد تلاش، نوآوری و خلاقیت مسئولان باشند.

رضایی با اشاره به مشکلات ناشی از کم آبی اظهار کرد: شهرداری اصفهان فعالیت‌های خوبی انجام داده و بعضی دیگر از کارها نیز برای اعضای شورای منتخب باقی می‌ماند که باید به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: برخی افراد در فضای مجازی و حقیقی همراه با رسانه‌های معاند به مردم ناامیدی تزریق می‌کنند که جنایت بزرگی است. مردم باید بدانند علی رغم تحریم‌ها و خشکسالی که بنا به گفته وزیر نیرو در ۵۳ سال گذشته بی نظیر بوده، اقدامات زیادی انجام شده است و درصدد رفع مشکلات سامانه دوم آبرسانی هستیم.‌

کد خبر 510701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.