عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم مردادماه

در این بسته خبری از ۲۵۰ ملک خطرزا در نهاوند تا بهره برداری از بزرگراه غدیر سبزوار و ۴ هزار متر حفاری تونل مترو اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تکمیل ظرفیت آرامستان بهشت صادق بوشهر

غلامرضا کره‌بندی، مدیر آرامستان شهرداری بندر بوشهر گفت: ظرفیت آرامستان بهشت صادق این شهر تکمیل شده و دیگر جایی برای پذیرش و حفاری قبر وجود ندارد.

صدور کارت منزلت شهروندی برای پیشکسوتان شیرین سو

سید مصطفی موسوی، شهردار شیرین سو از صدور کارت منزلت شهروندی برای افراد بالای ۶۰ سال این شهر خبر داد و گفت: نیازهای سالمندان صرفاً محدود به سرپناه یا مسائل مالی و پرستاری نیست بلکه یکی از مهم‌ترین نیازهای آنها عاطفی است و مدیران وظیفه دارند تا اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم را در این مورد انجام دهند.

اجرای ۲۰ برنامه ویژه در ملارد

محمد صادق کولیوند، شهردار شهر ملارد گفت: شهر ملارد میزبان ۲۰ ویژه برنامه مختلف به مناسبت عید غدیر خم در سطح شهر و شهرستان است.

بهره برداری از بزرگراه غدیر سبزوار

سیدعلی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: با اجرای طرح کمربند محیطی شهر نه تنها ورودی‌های شهر ساماندهی و حجم ترافیک میدان شهید بهشتی و بولوار سربداران به طور محسوس کاهش یافت بلکه مرز شهر نیز مشخص و رینگ محیطی شهر بر اساس طرح جامع و تفصیلی تکمیل شد.

عملیات احداث بوستان بانوان مرودشت

سید مهدی مکی، شهردار مرودشت با بیان اینکه این بوستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع احداث خواهد شد، گفت: اعتبار اولیه این پروژه ۶۰ میلیارد ریال است که ۳۰ میلیارد آن ارزش عرصه بوده و توسط شهرداری تأمین شده و مابقی نیز توسط مجتمع پتروشیمی شیراز (هلدینگ غدیر) سرمایه گذاری شده است.

رفع خطر از ۲۵۰ ملک خطرزا در نهاوند

محمد حسین‌پور، شهردار نهاوند گفت: طی یک سال گذشته ۲۵۰ ملک خطرزا با حکم دادستانی نهاوند رفع خطر شد.

اضافه شدن ۶ هکتار به فضای سبز شهری خرم‌آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم آباد گفت: با اجرای پروژه پادگان ۰۷ که با توافق شهرداری و ارتش آغاز شد، شش هکتار به فضای سبز شهر اضافه می‌شود.

آسفالت ۵ هزار مترمربع از معابر شهری فومن

رضا محمدی، شهردار فومن گفت: در سال جاری پنج هزار مترمربع از معابر بافت فرسوده این شهر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال آسفالت شده است.

۴ هزار متر، حفاری تونل مترو اسلامشهر

رضا قاسمی، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر، اظهار کرد: از آغاز عملیات اجرایی احداث تونل مترو اسلامشهر تاکنون بیش از ۴۰۰۰ متر از تونل حفاری شده است.

کد خبر 510666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.