حریفان حدادی و فصیحی در توکیو مشخص شدند

دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران از فردا (جمعه) رقابت خود در بازی‌های المپیک 2020 توکیو را آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، هشتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد که دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران باید تلاش خود برای حضور در فینال را آغاز کنند.

در ماده پرتاب دیسک مردان، احسان حدادی کار خود را از ساعت ۵:۱۵ به وقت تهران و در گروه A آغاز خواهد کرد. دانیل استال از سوئد نفر اول رنکینگ جهانی، آندریوس گادزیدیس نفر ۴ رنکینگ دنیا از لیتوانی، پیوتر مالاچوفسکی از لهستان، لوکاس ویسهادینگر از اتریش از جمله مهمترین رقبای حدادی در این گروه هستند.

رقابت‌های پرتاب دیسک در ۲ گروه ۱۶ نفری انجام می‌شود و ۱۲ نفر از کسانی که بالاتر از ۶۶ متر پرتاب کنند و یا بهترین رکورد را داشته باشند (در مجموع هر دو گروه)، گام به مرحه فینال می‌گذارند. ضمن اینکه رقابت گروه B ساعت ۶:۵۰ روز پنج‌شنبه و فینال نیز ساعت ۱۵:۴۵ روز جمعه به انجام خواهد رسید.

فردا (پنج‌شنبه) همچنین رقابت دوی ۱۰۰ متر بانوان نیز برگزار می‌شود؛ جایی که فرزانه فصیحی از کشورمان حضور دارد. فصیحی رقابت خود را در مرحله مقدماتی و از ساعت ۴:۳۷ به وقت تهران آغاز می‌کند و باید در گروه ۲ با حریفانی از عربستان، نپال، کویت، گوام، چین تایپه، موناکو، مالزی و لائوس مسابقه بدهد. نفرات اول تا سوم هر گروه (۳ گروه در مرحله مقدماتی) به همراه سریع‌ترین دونده در مجموع رکورد همه گروه‌ها راهی دور اول خواهند شد. فصیحی در صورت صعود به دور اول، از ساعت ۷:۴۵ رقابتش را انجام خواهد داد و تلاش می‌کند تا راهی نیمه نهایی شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 510568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.