ملایی: اگر با سرعت پارو می زدم انرژی برای مسابقه آخر نداشتم

دختر قایقران المپیکی ایران گفت: رقابتی که داشتم واقعا رقابت در گروه مرگ بود و اگر می خواستم با سرعت بیشتر بروم انرژی برای مسابقه فردا نداشتم.

به گزارش ایمنا، نازنین ملایی امروز در پایان رقابت با حریفان خود در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های روئینگ تک نفره بانوان در جایگاه ششم ایستاد و از صعود به فینال A بازماند.

قایقران المپیکی در مورد عملکرد خود در این بخش از مسابقات گفت: رقابت امروز به معنای واقعی رقابت مرگ بود، نفراتی در گروهم قرار داشتند که فردا باید در فینال A رقابت کنند و به طور حتم مدال طلا و نقره را کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: در جریان مسابقه کاملاً می‌توانم حس کنم که رقبای من در چه مرحله‌ای هستند. بعد از اینکه ٦٠٠ -٥٠٠ متر را پارو زدم متوجه شدم که رقیبانم خیلی قوی‌تر از من هستند چون اصلاً این رشته متعلق به آنها و کشورشان است که وارد کشور ما هم شده است.

این ملی پوش قایقرانی ایران با بیان اینکه اگر می‌خواستم با سرعت آنها پیش بروم برای فردا هیچ انرژی برایم باقی نمی‌ماند، گفت: می‌توانستم با سرعت و قدرت اول کارم را ادامه دهم اما می‌دانستم در نهایت قرار است همان پنجم یا ششم شوم. بهترین فکری که به ذهنم رسید این بود که مسابقه خوبی برگزار کنم و به گونه‌ای تا پایان خط بروم که برای فردا انرژی داشته باشم چون باید بدون فاصله و استراحت رقابت مرحله بعد را برگزار کنیم.

ملایی با یادآوری اینکه رقابت در فینال B روئینگ تک نفره بانوان برای کسب جایگاه هفتم تا دوازدهم است، گفت: رقابت در این مرحله به این امید برگزار می‌کنم که بتوانم رنکینگ دوازدهمی که در اختیار دارم را ارتقا دهم.

این قایقران المپیکی در پایان گفت: جایگاه ٢٥ در بخش بانوان و ٢٢ در مردان بهترین جایگاه‌هایی است که تاکنون توسط قایقرانان کشورمان در المپیک به دست آمده است، خدا رو شکر من توانستم در این دوره جایگاه ١٢ را به دست بیاورم و امیدوارم آن را بهبود بخشم.

منبع: ایسنا

کد خبر 510563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.