دست خالی کاروان ایران در روز هفتم المپیک

نمایندگان ورزش ایران در هفتمین روز از المپیک توکیو در دو رشته زنان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفتمین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها دو نماینده ایران در تیراندازی و قایقرانی زنان به رقابت با دیگران ورزشکاران پرداختند. این در حالی است که کاروان ایران نسبت به روز گذشته روز خلوتی را سپری کرد اما دست کاروان ایران در روز هفتم خالی ماند و در دو رشته تیراندازی و قایقرانی نمایندگان ایران نتوانستند شانس کسب مدال خود را برای روزهای آتی قطعی کنند.

گفتنی است کاروان کشورمان با همان مدال طلای جواد فروغی در روز دوم رقابت‌ها تا این لحظه در جایگاه ۲۹ مدال آوران المپیک قرار دارد.

تیراندازی:

*هانیه رستمیان، پرچمدار زن کاروان ایران در توکیو از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح در مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان در خط آتش قرار گرفت. در این مسابقه ۴۴ تیرانداز با هم رقابت کردند. رستمیان در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر دهم شد و از رسیدن به فینال بازماند. این تیرانداز در ترکیب تیم میکس تپانچه ایران هم قرار داشت که همراه با جواد فروغی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

*هانیه رستمیان در راند سوم ساعت ۱۱ به وقت محلی و ۶:۳۰ به وقت تهران تیر خود را شلیک کرد. وی در نهایت با امتیاز ۹.۶۳۳ در جایگاه شانزدهمی قرار گرفت.

*با جمع امتیازات هر دو بخش تکلیف نفرات صعود کننده به فینال این ماده مشخص خواهد شد و رستمیان باید تا فردا که تیرهای بعدی را شلیک می‌کند، منتظر مشخص شدن جایگاه نهایی اش بماند.

شانزدهمی رستمیان در ماده دقت تپانچه ٢۵ متر

قایقرانی:

*نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در المپیک توکیو از ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح در مرحله نیمه نهایی A و B روئینگ انفرادی زنان به آب زد. او برای صعود به فینال با پنج قایقران دیگر از آمریکا، اتریش، نیوزلند، کانادا و بریتانیا رقابت کرد. ۳ نفر برتر به فینال A (مقام‌های اول تا ششم) و سه نفر بعدی به فینال B (مقام‌های هفتم تا دوازدهم) می‌روند.

*ملایی در دور مقدماتی روئینگ سوم شد و به یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله هم عملکرد خوبی را به ثبت رساند و با سومی به نیمه‌نهایی صعود کرد. گفتنی است قایقرانان ایران تا به حال به فینال A و B المپیک صعود نکرده‌اند.

*ساعاتی قبل مرحله نیمه نهایی قایقرانی روئینگ یک نفره زنان بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد و نماینده ایران راهی فینال B شد. ملایی در مرحله نیمه نهایی با پنج نفر دیگر به رقابت پرداخت و با زمان ۷ دقیقه و۴۵ ثانیه ششم شد و به فینال B راه یافت.

*ملایی روز جمعه ۸ مرداد از ساعت ۰۴:۳۰ در فینال B با ۳ نفر دوم گروه‌های نیمه نهایی مسابقه می‌دهد تا برای رتبه‌های هفتم تا دوازدهم تلاش کند.

کد خبر 510535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.