۶ فیلم ماندگار سینمای کودک در اصفهان اکران می‌شود

ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام کرد: نسخه مرمت شده ۶ فیلم ماندگار سینمای کودک و نوجوان از روز شنبه ۹ مرداد در اصفهان اکران می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سینمای موفق چند دهه قبل کشور و در استقبال از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، تعدادی از فیلم‌های پُرمخاطب سال‌های گذشته، دوباره روانه پرده سینماهای اصفهان شد.

این ۶ فیلم که به همت بنیاد سینمایی فارابی اسکن و مرمت شده‌اند با کیفیت عالی صدا و تصویر، آماده اکران در پرده سینماهای کشور است.

شهر موش‌ها، دزد عروسک‌ها، نیاز، همبازی، رنگ خدا و مُربای شیرین ۶ فیلم سینمایی ماندگار سینمای کودک و نوجوان است که در برنامه "مروری بر آثار سینمای کودک" که از شنبه ۹ مرداد آغاز می‌شود، روی پرده خواهد رفت.

بر اساس این برنامه، شنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۸ در سالن سوره شهر اصفهان به ترتیب جدول زیر فیلم‌ها روی پرده خواهد رفت:

جدول اکران فیلم‌های ماندگار سینمای کودکان و نوجوانان در اصفهان
شنبه ۹ مرداد شهر موش‌ها مرضیه برومند- محمدعلی طالبی
شنبه ۱۶ مرداد دزد عروسک‌ها محمدرضا هنرمند
شنبه ۲۳ مرداد نیاز علیرضا داوودنژاد
شنبه ۶ شهریور هم‌بازی غلامرضا رمضانی
شنبه ۱۳ شهریور رنگ خدا مجید مجیدی
شنبه ۲۰ شهریور مربای شیرین مرضیه برومند

برنامه "مروری بر آثار سینمای کودک" در آستانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به همت دفتر دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری و حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ الی ۲۱ مهر ۱۴۰۰(۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار می‌شود.

کد خبر 510516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.