ارسال ۱۲۸۰ اثر برای جشنواره ملی عکس نیمه پنهان

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نیمه پنهان گفت: از مجموع یک هزار و ۲۸۰ اثر ارسالی توسط ۱۱۲ هنرمند به جشنواره ملی عکس نیمه پنهان، تعداد ۴۹ اثر در بخش چاپی و ۵۹ اثر در بخش نمایش دیجیتالی پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید مؤمن زاده در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نیمه پنهان اظهار کرد: فراخوان جشنواره ۲۷ دی ماه سال گذشته پس از برگزاری جلسات شورای سیاست گذاری اعلام عمومی شد و دغدغه مندان حوزه میراث تا ۱۶ بهمن ماه ۹۹ برای ارسال آثار خود فرصت داشتند که با توجه به درخواست‌های متعدد به مدت پنج روز تمدید و در نهایت مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن ماه تعیین شد.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۲۸۰ اثر ارسالی توسط ۱۱۲ هنرمند به جشنواره ملی عکس نیمه پنهان، تعداد ۴۹ اثر در بخش چاپی و ۵۹ اثر در بخش نمایش دیجیتالی پذیرفته شد و روز جمعه هفته جاری رونمایی از آثار دیجیتال جشنواره انجام خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نیمه پنهان تصریح کرد: در فراخوان اعلام شده تعهدی برای چاپ کتاب نداشتیم، اما با دغدغه مدیرعامل شرکت توسعه، پس از مشاهده کیفیت آثار ارسالی، پیشنهاد چاپ کتاب مطرح و مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: تعهدات فراخوان نسبت به جوایز نهایی در نظر گرفته افزایش یافت و داوران به این نتیجه رسیدند که دو نفر غیر از نفرات اول تا سوم به عنوان شایسته تقدیر هیئت داوران انتخاب شوند.

کد خبر 510511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.