بهره برداری از بوستان بین فازی گفتگو در کرج

شهردار کرج از افتتاح بوستان بین فازی گفتگو واقع در بلوار ارم خبر داد و گفت: این بوستان با مساحت ۱/۲ هکتار و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال با داشتن تم ورزشی و تخصصی به عنوان چهارمین بوستان بین‌فازی مهرشهر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کمالی زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"صبح امروز در سی و یکمین هفته از رویداد "هفته‌های نو، اتفاق نو" بوستان بین فازی گفتگو واقع در بلوار ارم به بهره‌برداری رسید.

این بوستان با مساحت ۱/۲ هکتار و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال با داشتن تم ورزشی و تخصصی به عنوان چهارمین بوستان بین‌فازی مهرشهر محسوب می‌شود که تقدیم شهروندان عزیز شد.

در روزهای پایانی این دوره از مدیریت شهری تلاش‌ها همچنان مثل روزهای ابتدایی کار ادامه دارد و بحمدالله همکارانم با انگیزه مشغول فعالیت و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری کرج هستند.

به شهادت بسیاری از صاحب‌نظران حوزه مدیریت شهری، در این دوره تعداد پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده و افتتاح‌های پی‌درپی بی‌سابقه بود.

در شرایط سخت اقتصادی و محذوراتی همچون کرونا به فضل خداوند توانستیم رویداد "هفته‌های نو، اتفاق نو" را با برنامه‌ریزی صحیح و هدایت ظرفیت‌های شهرداری در مسیر خدمت به مردم به اتفاقی شیرین تبدیل کنیم و هر هفته یک پروژه را تقدیم شهروندان عزیز کرجی کنیم. "

بهره برداری از بوستان بین فازی گفتگو در کرج

بهره برداری از بوستان بین فازی گفتگو در کرج

کد خبر 510317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.