۳ طرح شهرداری لاهیجان افتتاح و ۲ پروژه کلنگ زنی شد

همزمان با روزهای پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر ، سه طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری لاهیجان افتتاح و اجرای دو پروژه کلنگ زنی شد.

«یوسف قیامتیون» شهردار لاهیجان در حاشیه آئین افتتاح این پروژه‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باز طراحی پارک جانبازان با مساحت هشت هزار مترمربع و امکاناتی همچون فضای سبز، فضاهای فرهنگی، ورزشی، کودک و تجاری برای همه سنین اجرا و افتتاح شد.

وی با بیان این که خانه کشتی، با تهیه تشک جدید توسط هیئت کشتی از وزارت ورزش و جوانان، برای ورزشکاران این رشته، تجهیز و امروز به بهره برداری رسید، افزود: فاز نخست آبشار لاهیجان در گذشته در بالای شیطان کوه احداث شده بود که در راستای توسعه بیشتر آبشار در دوره پنجم شورا فاز دوم آن احداث و افتتاح شد.

شهردار لاهیجان ادامه داد: احداث نخستین گرمخانه شهرداری از نیازهای اساسی شهر است، زمین محل اجرای پروژه توسط شهرداری در اختیار خانواده «مرحوم حمید میرصفای مقدم» قرار گرفته و ساختمان گرمخانه با همت این خانواده خیر با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای فاز سوم بلوار دکتر حکیم زاده به سمت بلوار دیلمان، به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳۵ متر امروز کلنگ زنی شد.

قیامتیون اضافه کرد: زمین‌های مسیر احداث این بلوار با پرداخت غرامت به شهروندان آزادسازی و بازگشایی شده است.

وی یادآور شد: برای بازطراحی پارک جانبازان، تجهیز خانه کشتی، فاز دوم احداث و توسعه آبشار و آزادسازی مسیر فاز سه بلوار دکتر حکیم زاده به سمت بلوار دیلمان در مجموع مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 510276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.