اهدا تندیس دومین جشنواره مدیران برتر شهر تهران به مدیرعامل پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کسب مقام برتر و تندیس دومین جشنواره مدیران برتر ارتباطی شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدرالدین علی پور در اینستاگرام خود نوشت:

"من به کار تیمی اعتقاد قلبی دارم، ما یا با هم پیروز می‌شویم یا با هم ناکام. برخلاف خدمت سربازی که می‌گفتن تنبیه برای همه، تشویق برای یک نفر.

گرچه مقام برتر و تندیس دومین جشنواره مدیران برتر ارتباطی شهر تهران به من اهدا شد اما این جایزه و تشویق به همه‌ی همکارانم در سازمان مدیریت پسماند تعلق دارد. از مدیران زحمتکش تا پاکبانان فداکار.

این جشنواره در پنج بخش معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل برگزار شد که در بخش سازمان‌ها، مقام برتر و تندیس جشنواره به ما تعلق گفت.

اهتمام به محورهای گفتمانی مدیریت شهری، حضور مؤثر در رسانه‌های جمعی، خلاقیت در اقدامات، برقراری گفت‌وگو با رسانه‌ها، فعالیت در رسانه‌های اجتماعی و سنجش رضایت‌مندی شهروندان و کارکنان از جمله شاخص‌های انتخاب مدیران برتر شهر ارتباطی در دومین جشنواره بود.

البته سال قبل هم در این جشنواره سازمان مدیریت پسماند لوح گرفت و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت تا نشان بدهیم موفقیت اتفاقی نیست.

مهمترین شاخصه همیشه برایم رضایت شهروندان است و خوشحالم در این راستا کارنامه مطلوبی به دست آوردیم گرچه هنوز خودمان رضایت کامل نداریم و معتقدیم شما شهروندان شایسته شهری پاکیزه‌تر، سالم‌تر و زیباتر برای زندگی هستید. "

اهدا تندیس دومین جشنواره مدیران برتر شهر تهران به مدیرعامل پسماند

کد خبر 510245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.