۸۴۸ راننده تاکسی مشگین‌شهری در انتظار دریافت واکسن کرونا

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین‌شهر گفت: ۸۴۸ راننده تاکسی این سازمان در انتظار دریافت واکسن کرونا هستند.

سیدحجت جوادزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رانندگان تاکسی در همه‌گیری بیماری کووید _۱۹ به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از مسافران بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند و متأسفانه در کشور، تعدادی از آن‌ها در راه خدمت‌رسانی به شهروندان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: تاکسیرانان در ایام شیوع کرونا همواره در محیط کوچک تاکسی با طی کردن مسافت‌های طولانی، فشار کاری و استرس زیادی را تحمل می‌کنند به همین دلیل از مسئولان انتظار داریم هر چه سریع‌تر این قشر آسیب پذیر را در برابر ابتلای کرونا واکسینه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: در راستای واکسیناسیون رانندگان تاکسی مکاتبات لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انجام شده و در حال حاضر تاکسیرانان در انتظار دریافت واکسن کرونا هستند.

وی یادآور شد: با توجه به این که شهرها بر اساس پراکندگی و تعداد جمعیت سهمیه واکسن کرونا دریافت می‌کنند امیدواریم با مکاتبات و هماهنگی‌هایی که انجام شده، در هفته‌های آتی سهمیه واکسن رانندگان ناوگان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین‌شهر تأمین شود.

به گفته جوادزاده، در سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین‌شهر، ۴۲۴ دستگاه تاکسی درون شهری فعال است که هر یک از آنها راننده کمکی نیز در اختیار دارند و در مجموع تعداد ۸۴۸ راننده مجاز در ناوگان تاکسیرانی مشگین‌شهر فعال هستند.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 510094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.