فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی سنندج منتشر می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در فصل تابستان و با محوریت «سنندج شهر خلاق موسیقی» منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، سه رکوت نجفی با بیان اینکه فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در فصل تابستان و با محوریت «سنندج شهر خلاق موسیقی» منتشر می‌شود، گفت: علاقمندان، صاحب‌نظران و کارشناسان می‌توانند تا ۲۴ مرداد ماه سال جاری مطالب خود را با محورهای خلاقیت و توسعه، برندسازی در برنامه شهرهای خلاق یونسکو، مدیریت نتیجه محور و دیدگاه جدید توسعه، شهرهای خلاق و توسعه ارتباطات بین‌المللی و شهرهای خلاق و دگرگونی در حکمرانی شهری به دفتر تحریریه این نشریه به آدرس پست الکترونیک Research.kurdistan@mporg.ir ارسال کنند.

وی عنوان کرد: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی به صاحب امتیازی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با هدف گردآوری مطالب علمی، پژوهشی در راستای ایجاد ظرفیت‌های علمی برای ارتقا شاخص‌های کلان اقتصادی، افزایش بهره‌وری و توسعه پایدار و استفاده از پتانسیل‌های محلی و انعکاس دیدگاه‌های صاحبنظران و متخصصان منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در فصل تابستان و با محوریت "سنندج شهر خلاق موسیقی" منتشر خواهد شد.

وی به همین منظور از مدیران، کارشناسان و صاحبنظران این حوزه برای مشارکت در تولید محتوای این شماره از فصلنامه دعوت به همکاری کرد.

نجفی تصریح کرد: صاحب‌نظران در این زمینه باید مقالات علمی و گزارش‌های پژوهشی به همراه مشخصات، تصویر نویسنده اصلی و عنوان مقاله را مطابق با فرمت آن در قالب فایل word به مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به آدرس پست الکترونیک Research.kurdistan@mporg.ir ارسال شود.

وی تاکید کرد: محورهای پیشنهادی جهت تولید محتوای شماره فصل تابستان این فصلنامه شامل خلاقیت و توسعه، برندسازی در برنامه شهرهای خلاق یونسکو، مدیریت نتیجه محور و دیدگاه جدید توسعه، شهرهای خلاق و توسعه ارتباطات بین‌المللی و شهرهای خلاق و دگرگونی در حکمرانی شهری است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: تنگناهای ساختاری در برابر برنامه شهرهای خلاق در کشور، دیده بانی و نظارت در برنامه شهرهای خلاق، شهر خلاق (فرصت‌ها و تهدیدها) و سنندج و اصفهان، رشت و بندرعباس (شهرهای خلاق ایرانی) و سلیمانیه (اقلیم کردستان عراق)، راهکارهای همکاری و توسعه ارتباطات از دیگر محورهای ارتباطی جهت تولید محتوا در فصلنامه بعدی است.

وی تاکید کرد: دفتر تحریریه مجله آماده دریافت مقالات و مطالب علمی مرتبط تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه سال جاری است.

منبع: پایگاه خبری شهرداری سنندج

کد خبر 510023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.