شکایت از مجری شبکه ورزش بعد از حمل اسلحه در فوتبال+ عکس

در شرایطی که مجتبی پوربخش در برنامه فوتبال یک به موضوع اتفاقات باورنکردنی در لیگ دسته اول پرداخته بود با شکایتی عجیب از سوی یکی از مدیران، مواجه شد.

به گزارش ایمنا، مجتبی پوربخش که توانسته در برنامه فوتبال یک به بخش‌های پرحاشیه و جنجالی لیگ یک ورود کند و یکی از برنامه‌های پرمخاطب در شبکه ورزش را شکل داده، اکنون به واسطه پرداختن به یکی از اتفاقات جنجالی در لیگ دسته اول با شکایت مدیران آن مواجه شده است.

ماجرا از انتشار تصاویری عجیب و باورنکردنی در خصوص به همراه داشتن یک قبضه اسلحه کمری توسط مدیر گل ریحان البرز استارت خورد.

محمد زارع فومنی، مدیر گل ریحان که در جریان دیدار تیمش مقابل شهرداری آستارا و زمانی که تیم او با نتیجه سه – صفر از حریف عقب افتاده بود با ایجاد درگیری در نظم بازی اخلال ایجاد کرد. در ادامه تصاویری از همراه داشتن اسلحه کمری‌اش در جریان این بازی رونمایی شد!

برنامه فوتبال یک با تمرکز روی این موضوع که باعث نگرانی در بین اهالی فوتبال شده بود با مدیر گل ریحان نیز به گفت و گو پرداخت که زارع فومنی در اظهاراتی عجیب‌تر مدعی شد که بعد از تهدید به قتل این اسلحه که البته مصنوعی و اسباب بازی بوده را به همراه داشته است.

نکته جالب اینکه زارع فومنی مدعی شده بود همراه داشتن اسلحه تخلف نیروهای انتظامی مستقر در استادیوم بوده که اجازه ورود آن را داده‌اند و در ادامه نیز با ادبیاتی کاملاً غیرورزشی موضوع را به سمت حاشیه برد و با ادعای اینکه از سیاسیون است و حمایت‌های او از رئیسی وی را با تهدید مرگ مواجه کرده، سعی در فرافکنی داشت که با موضع مجتبی پوربخش در خصوص ممنوعیت به همراه داشتن اسلحه در منطقه ورزشی و استادیوم مواجه شد.

اما اکنون در اقدامی عجیب، مدیرعامل گل ریحان بابت انتقاداتی که در برنامه فوتبال یک از سوی مجتبی پوربخش بابت اقدام غیرقانونی‌اش شده از وی شکایت کرده است و مجری این برنامه را به دادسرا فراخوانده است؛ هرچند کاملاً بعید است مشکلی برای این مجری ایجاد شود و اقدام مدیرعامل گل ریحان در خصوص به همراه داشتن اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در محیط ورزشی کاملاً غیرقانونی بوده است.

در نهایت باید دید این اقدام مدیرعامل گل ریحان با چه حکمی از سوی دادسرا همراه خواهد شد. خصوصاً اینکه زارع فومنی در اقدامی عجیب‌تر مدعی شده کنایه‌های پوربخش در برنامه فوتبال یک توهین به جامعه روحانیت بوده که البته کسانی که این برنامه را دیدند نظر دیگری دارند و اقدام پوربخش در محکومیت به همراه داشتن اسلحه در محیط ورزشی را قابل ستایش توصیف می‌کنند.

شکایت از مجری شبکه ورزش بعد از حمل اسلحه در فوتبال + عکس

منبع: ورزش ۳

کد خبر 509962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.