کنارگذر شرقی اصفهان تا نیمه ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: کلان پروژه کنارگذر شرقی اصفهان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر مشکلی در تأمین منابع آن پیش نیاید در نیمه اول سال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر نفری در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان که امروز (دوشنبه) برگزار شد اظهار کرد: در طول این ایام و این دوره از مدیریت شهری در سازمان همیاری‌های شهرداری چند اتفاق مهم افتاد که شاه بیت آن کلان پروژه کنارگذر شرقی اصفهان بود که کاری بزرگ و یک اتفاق عالی در جهت توسعه راه‌های کشور و استان است.

وی افزود: این پروژه تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر مشکلی در تأمین منابع آن پیش نیاید در نیمه اول سال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

نفری ادامه داد: این پروژه از جنوب به شمال کشور می‌رسد و بخشی از آن از اصفهان عبور می‌کند و اگر تکمیل شود، باعث کاهش ۹۰ کیلومتری مسیر و صرفه‌جویی در وقت و انرژی شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه آزاد راه اصفهان_ کاشان گفت: این پروژه با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد و به ۵۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد که در ماه‌های آینده با برگزاری مناقصه تأمین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یادآور شد: سال ۹۵ کار اقتصادی بزرگ و مهمی انجام دادیم که سود زیادی برای سازمان داشت. تا آن زمان به صورت نقدی کار می‌کردیم و برای کمک به شهرداری و افزایش نقدینگی سازمان از شهرداری‌ها ملک گرفتیم که این کار باعث شد تا این لحظه سازمان بیش از ۶۰ میلیارد سود داشته باشد.

نفری با بیان اینکه از تورم در کشور زیان دیدیم از این رو از شهرداری‌های استان اسناد دریافت کردیم و به آن‌ها اعتبار دادیم، ادامه داد: ۱۲۱ نفر نیروی انسانی به ۷۳ نفر تبدیل شده است و این در حالی است که سازمان عملکرد بهتری داشته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: سازمان در مقطعی به نوعی دچار سکته شد اما مجدداً به روی ریل بازگشت و توانست راه پیشرفت خود را از سر گیرد. اگرچه چندین سال طول کشید تا مشکلات برطرف شود عوارض آن هنوز با ماست اما امیدواریم با همت اعضای شورا روز به روز شهرداری‌ها را به نقطه درخشان‌تری برسانیم.

کد خبر 509896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.