حتی یک مورد شکایت شهروندی از بهشت سکینه (س) گزارش نشده است

شهردار کرج گفت: طی ۱۷ ماه گذشته که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد تا کنون حتی یک مورد شکایت شهروندی در بهشت سکینه(س) ثبت نشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی کمالی زاده، اظهار کرد: ۱۷ ماه از بروز و شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و همچنان که وارد موج پنجم این ویروس منحوس شدیم، مدافعان خاموش که شامل مدیریت، پرسنل اداره متوفیات و تمام مجموعه آرامستان بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) می‌شوند بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزادار هستند.

وی افزود: طی یک سال و نیم گذشته تاکنون بیش از هزاران نفر از خانواده‌های عزادار جهت پیگیری امور مربوط به متوفی خود به سازمان مدیریت آرامستان ها و بهشت سکینه (س) مراجعه کردند که از سوی پرسنل این سازمان، امور اداری مربوط به آنها به بهترین نحو ممکن انجام شد.

شهردار کرج اظهار کرد: طی یکسال و نیم گذشته یکی از دغدغه‌های خانواده‌هایی که عزیزشان را بر اثر ویروس کرونا از دست داده بودند، نحوه تغسیل و انجام امورات کفن و دفن بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اخذ نظر مراجع عظام تقلید و بیانات مقام معظم رهبری، پس از مشهد و قم، کرج سومین کلان‌شهری بود که با همکاری گروه‌های داوطلب جهادی اقدام به تغسیل متوفیات کرونایی کرد.

کمالی زاده همچنین با اشاره به رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌ها و بخشنامه‌های ستاد کرونا استان البرز و شیوه نامه‌های وزارت بهداشت گفت: همکاران وظیفه‌شناس ما در سازمان مدیریت آرامستان‌ها به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از آرامستان بهشت سکینه (س) تمام سعی و تلاش خود را در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت جدی و بدون هیچ گونه کوتاهی به نحو احسن انجام داده که در سال گذشته نیز مورد توجه کارشناسان اداره بهداشت قرار گرفته و باعث شد به عنوان دستگاه برتر خدمت رسان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که طی مدت مذکور حتی یک مورد شکایت از این مجموعه از سوی شهروندان در سامانه‌های نظارتی ثبت نشده و این نشان دهنده رضایت ۱۰۰ درصدی آنها از خدمات ارائه شده است.

شهردار کرج ادامه داد: هم اکنون که وارد موج پنجم کرونا شده‌ایم نیز این خدمات همچنان ادامه دارد و زمینه‌های رضایت‌مندی و تسهیل در امور خانواده‌های عزادار در مراجعه به بهشت سکینه (س) فراهم شده که این امر میسر نمی‌شد مگر با وظیفه‌شناسی و مجاهدت‌های پرسنل خدوم سازمان مدیریت آرامستان‌ها و جا دارد بنده نیز به نوبه خود از تلاش مجاهدانه و بی‌وقفه تمامی همکاران شاغل در این سازمان تشکر و قدردانی کنم.

کمالی زاده ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان عزیز کرجی یادآور شد: یکی از سامانه‌های نظارتی مدیریت شهری کرج سامانه ۱۳۷ است که شهروندان در هر نقطه از شهر که باشند می‌توانند طی تماس با این سامانه، نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، شهروندان جهت طرح هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد در مورد ارائه خدمات در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت karaj.ir، با سامانه ۱۵۳۰ تماس بگیرند و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۳۰*۶۶۵۵* از آخرین اخبار و محدودیت‌های تردد با خبر شوند.

کد خبر 509831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.