ایران ۳ _ ونزوئلا صفر/ پیروزی قاطع بلندقامتان ایران

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر ونزوئلا را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال امروز دوشنبه _ چهارم مردادماه _ در دومین بازی خود از ساعت ۴:۳۰ صبح به مصاف ونزوئلا رفت که با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد.

ست اول
دوتیم تا امتیاز هشت پایاپای پیش آمدند، ایران ۱۲ بر ۱۰ پیش افتاد. ایران اختلاف را به چهار امتیاز رساند و ونزوئلا وقت استراحت گرفت. بعد از وقت استراحت باز هم امتیازگیری برای ایران است و اختلاف به عدد هشت رسید، ونزوئلا دومین وقت استراحت خود را گرفت. روند امتیازگیری ایران قطع شد و نتیجه ۲۰ بر ۱۳ به نفع ایران است. در نهایت ست اول را تیم ملی کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به راحتی به نام خود ثبت کرد.

ست دوم
اولین امتیاز برای تیم ونزوئلا ثبت شد، ایران با نتیجه هشت بر پنج پیش افتاد. با توجه به ۵ امتیاز اختلاف سرمربی ونزوئلا وقت استراحت گرفت، بازی با نتیجه ۱۷ بر ۱۱ به نفع ایران است. ونزوئلا با نتیجه ۱۸ بر ۱۹ اختلاف را کم کرد، ایران باز هم اختلاف امتیاز ایجاد کرد و با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ پیش افتاد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران تمام شد.

ست سوم
اولین امتیاز برای ایران ثبت شد، ونزوئلا با نتیجه هشت بر شش جلو است. ایران اختلاف امتیاز را جبران کرد و در امتیاز ۱۱ با ونزوئلا به تساوی رسید. نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به نفع ایران است، ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع ایران به پایان رسید.

کد خبر 509717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.