۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
زباله‌سوز نوشهر در فاز نهایی

شهردار نوشهر از قرار گرفتن احداث زباله سوز این شهرداری در فاز نهایی خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی امانی در مراسم بهره برداری از پروژه‌های شهری نوشهر که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، تصریح کرد: در کمتر از یک سال و با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها کارخانه زباله سوز نوشهر افتتاح شد و از آن روز تاکنون گرمی از زباله نوشهر در طبیعت دفن نشده است.

شهردار نوشهر گفت: برای فاز درآمدزایی و تولید برق در مراحل تست نهایی و بهره برداری هستیم.

وی از شهربازی بزرگ سیترا به عنوان نمونه بارز مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی یاد کرد و ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان در ایجاد شهربازی هزینه شده  که ۱۰۰ درصد از آن از سرمایه‌گذار بخش خصوصی تأمین شده و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع اجرایی شده است.

وی از تبدیل تهدید خیابان شهید کریمی در هلستان که تاکنون باعث تصادف‌های فوتی و جرحی زیادی شده است به فرصت پیاده راه یاد کرد و گفت: دومین پیاده راه کشور در این مسیر شکل گرفته و در فاز اول ۸۰۰ متر آن با هزینه دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی توجه به ساماندهی بازار نوشهر را یکی از دغدغه‌های شهروندان عنوان کرد و گفت: بازآفرینی و ساماندهی بازار روز نوشهر یکی از پروژه‌های مهم و تأثیرگذاری بوده که بدون تعطیلی واحدهای کسبی انجام شد.

شهردار نوشهر به پل امیر کبیر به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده اشاره داشت و تصریح کرد: این پل با عرض ۱۲ متر و اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی از شهربازی پارکینگ طبقانی نوشهر با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان به عنوان دیگر پروژه این شهرداری یاد کرد.

امانی تملک ۳۰ واحد مسکونی، تخریب آنها، احداث دیوار حفاظتی برای احداث راه دسترسی جدید به کمربندی نوشهر تحت عنوان خیابان شورا را عنوان کرد و گفت: سه میلیارد تومان اعتبار از دفتر رهبر معظم انقلاب و در مجموع هفت میلیارد تومان اعتبار برای احداث این خیابان هزینه شده که ضمن حفاظت از سیل، در جهت رفع گره‌های ترافیکی تأثیر بسیاری خواهد داشت.

شهرداری نوشهر از دیواره سازی رودخانه گندآبرود، رودخانه کرکرودسر، ادامه روند احداث پل ماشلک و پروژه‌هایی از این دست به عنوان دیگر فعالیت‌های در حال اجرای شهرداری نوشهر یاد کرد.

وی از مجتمع تجاری همافران به عنوان منبع درآمد پایدار شهرداری نوشهر نام برد و گفت: فروش سرقفلی و ۱۰ درصد سهم شهرداری در معاملات بعدی، درآمدی است که از این مجتمع به‌دست خواهد آمد.

کد خبر 509642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.