افزایش سهم مدیریتی بانوان در ساری

شهردار ساری بر افزایش سهم بانوان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری این شهر تاکید کرد.‏

به گزارش ایمنا، جواد طالبی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرداری ساری اظهار کرد: رعایت نظم و انضباط اداری، همدلی و همراهی و ترویج فرهنگ صحیح سازمانی چشم انداز انتظارات ما از مجموعه نیروی انسانی در شهرداری ساری است.

وی با اشاره به ضرورت نگاه ویژه به تخصص و توانمندی کارکنان مجموعه شهرداری ساری، گفت: لازم است نیروهای انسانی در شهرداری ساری فراتر از جنسیت بر اساس تخصص، مهارت و علاقمندی در بخش‌های مختلف به کارگیری و ساماندهی شوند که این امر قطعاً کیفیت روند خدمت رسانی را بهبود می‌بخشد.

شهردار ساری ادامه داد: بانوان شاغل در شهرداری ساری، همواره در دوران مسئولیت خود، اقدامات مؤثری را برای خدمت رسانی و پیشرفت شهر انجام داده‌اند و با توجه به شناختی که ظرفیت‌های بانوان شاغل در شهرداری دارند اگر در جایگاه مناسب بکارگیری شوند عملکرد مطلوبی را بجا خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر اخلاق مداری و حسن انجام وظایف محوله توسط کارکنان، افزود: در تقسیم بندی اقدامات شهرداری میان کارکنان، نگاه فرا جنسیتی حاکم است و شایسته بوده از بانوانی که توانمند و متخصص هستند ضمن رعایت اصل شایسته سالاری در حوزه‌های مختلف مدیریتی استفاده خدمتی به عمل آید.

طالبی اظهار کرد: احساس رضایتمندی در کارکنان سبب نشاط و پویایی و شتاب در فعالیت‌های مجموعه شهرداری خواهد شد و این امر رضایتمندی شهروندان را نیز در پی دارد، از این رو تلاش خواهیم کرد با همدلی و یکرنگی مضاعف، سطح رضایتمندی را ارتقا دهیم.

کد خبر 509622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.