تهران را تعطیل کردیم ولی ظهر و شب رستوران‌ها پر از مشتری است

معاون کل وزارت بهداشت، تعطیلی شش روزه استان‌های تهران و البرز را بی‌فایده و در عین حال مضر دانست.

به گزارش ایمنا، ایرج حریرچی در برنامه تلویزیونی چاپ اول شبکه خبر سیما، به تعطیلی شش روزه استان‌های تهران و البرز اشاره کرد و اظهار کرد: متأسفانه در این تعطیلات شاهد کمتر میزان رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بودیم.

وی با عنوان این مطلب که تعطیلی‌های قبلی بسیار مؤثر بود، افزود: این تعطیلی حداقل فایده نداشته، اگر نگوییم اثر مضر داشته است.

حریرچی با اشاره به میزان رعایت پروتکل‌ها به طور میانگین در کشور ۴۴ درصد است، گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در تهران، البرز و سه استان مجاور اصلی رفت و آمد یعنی قم، مازندران و گیلان، زیر ۴۰ درصد و ۲۹ الی ۳۹ درصد است.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: اگر در سطح شهر تهران تردد داشته باشید، ظهر و شب رستوران‌های معروف را می‌بینید که مملو از مشتری هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر 509598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 0
    سلام یک نفر به این عقل کل ها بگه ، دانشمندان بی دانش وقتی شهری رو تعطیل می کنید بایستی امکان عمومی مثل رستوران ها رو هم بایستی تعطیلی کنید . هر جایی از دنیا که قرنطینه می کنند حتما همین کار رو انجام می دند . مثل این می مونه که وقتی از خونه می ری بیرون فقط در خونه رو ببندی ولی تمام در و پنجره های منزل باز باشه . این طوری که باز دزد می تونه خیلی راحت وارد خونه بشه . خدایا چی بگم و چقدر خوشحالی کنیم از داشتن چنین فرهیختگانی