جا به جایی ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سفر از طریق خطوط قطار شهری

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۳ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۳۴ سفر از طریق خطوط قطار شهری مشهد انجام شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی گفت: بر اساس آمار از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال ۹ میلیون و ۳۵۱ هزار و و۹۹۰ سفر از طریق خط یک و چهار میلیون و ۴۴۹ هزار و ۸۴۴ سفر از طریق خط دو قطار شهری مشهد انجام شده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در چهارماهه ابتدایی سال گذشته چهار میلیون و۸۴ هزار و ۸۲۸ سفر از طریق خطوط قطار شهری انجام شده است که نسبت به مشابه سال جاری ۹ میلیون و ۷۱۷ هزار و شش سفر کاهش داشته است که دلیل آن تعطیلی فعالیت خطوط قطار شهری طی فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده است.

معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: بر اساس آمار فروردین ماه امسال دو میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۸ سفر، اردیبهشت ماه دو میلیون و۸۳۴ هزار و ۷۳۹ سفر، خردادماه سه میلیون و۸۳۵ هزار و ۸۰۹ سفر و تیرماه جاری چهار میلیون و ۲۳۱ هزار و ۲۱۷ سفر از طریق خط یک و دو قطار شهری مشهد انجام شده است.

کد خبر 509513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.