جهانگیری درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

معاون اول رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تلاش‌های خالصانه مرحوم تابش در پیشگاه خداوند متعال مأجور و نزد مردم قدرشناس ایران فراموش ناشدنی خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، در متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری آمده است: درگذشت تأسف بار مدیر خدوم و توانا مرحوم علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تأثر و تالم فراوان شد.

خدمات مؤثر و ارزشمند مرحوم تابش در مسئولیت‌های مختلف به ویژه در زمینه ساخت و نوسازی مسکن برای اقشار محروم جامعه در مناطق محروم و روستایی کشور ماندگار است.

بی‌تردید تلاش‌های خالصانه و بی‌دریغ این مدیر خدمتگزار در جریان بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده از زلزله سال ١٣٩٦ استان کرمانشاه، مناطق سیل‌زده در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان در جریان سیل گسترده سال ١٣٩٨ و همچنین سایر حوادث طبیعی در مناطق مختلف کشور در پیشگاه خداوند متعال مأجور و نزد مردم قدرشناس ایران فراموش ناشدنی خواهد بود.

مصیبت فقدان این مدیر متعهد و کاردان را به همکاران، دوستان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

کد خبر 509501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.