شهرداری اصفهان را بدون پرداخت معوقه به کارکنان، تحویل می‌دهیم/ انتقاد از افزایش قیمت نان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اهتمام شهرداری در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان قابل تقدیر است و آنچه انجام شده، مایه سرافرازی است زیرا مدیریت شهری درحالی تحویل داده می‌شود که معوقه‌ای در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در یکصد و هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که تیم فعلی مدیریت شهری روزهای پایانی دوره خود را طی می‌کند، اظهار کرد: از چند ماه پیش از انتخابات تاکید کردیم و باز هم تاکید می‌کنیم که تلاش و کوشش مدیریت شهری تا روزهای پایانی بر ادامه یافتن اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها بوده و باانگیزه کارها پیش خواهد رفت.

وی افزود: ما مسئول هستیم که تا روزهای پایانی، با امید و صلابت کار کنیم که این اتفاق در شهرداری و شورای شهر جاری است؛ امیدواریم پروژه‌های آماده بهره‌برداری با سرعت در خدمت مردم قرار گرفته و کلنگ‌ اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده در بودجه ۱۴۰۰ هم بر زمین زده شود تا در استمرار مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حجم پروژه‌های در دست افتتاح زیاد است که امیدوارم با مشکل مواجه نشویم و طبق آنچه در مناطق برنامه‌ریزی شده، کارها پیش برود.

وی تاکید کرد: اهتمام شهرداری در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان قابل تقدیر است و آنچه انجام شده، مایه سرافرازی است زیرا مدیریت شهری در حالی تحویل داده می‌شود که معوقه‌ای در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری نداشته‌ایم و امیدواریم شاهد استمرار این روند در ادوار آتی باشیم و به سنت جاری شهرداری تبدیل شود.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: یکی از دیگر موضوعات مهم در مسائل مالی شهرداری، پرداخت‌های ماهیانه حقوق و مزایای مربوط به شرکت اتوبوسرانی بود که علی‌رغم گذشته که با مشقت زیادی همراه می‌شد، با حداقل زحمت در مدت اخیر انجام شده است.

انتقال مسئولیت شورای شهر باید حرفه‌ای و اخلاقی باشد

وی با تاکید بر این که باید انتقال مسئولیت با رفتارهای حرفه‌ای و رعایت اخلاق همراه بوده و به دور از حاشیه‌سازی مسائل پیش برود، ادامه داد: در این مدت و پس از اعلام نتایج انتخابات، مدیریت شهری تلاش کرده با منتخبان همراهی کند و این همراهی در قالب برگزاری جلسات و ارائه گزارش انجام و آنچه قرار است در برنامه بودجه ۱۴۰۰ و اصفهان ۱۴۰۵ برای شهر اتفاق افتد به منتخبان ارائه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که جلسه مشترک با منتخبان شورای شهر در هفته جاری تکرار و ادامه مباحث بر جای مانده از قبل ارائه خواهد شد، گفت: لازم است همه تلاش کنیم که مردم تصویر زیبایی نسبت به تغییر و تحولات در شهر داشته باشند که یقیناً نقش ما به عنوان اعضای شورای پنجم در انتقال این مسئولیت برجسته خواهد بود.

وی درخصوص زمان اتمام مسئولیت شورای پنجم شهر اصفهان گفت: هنوز از طرف وزارت کشور زمانی به شورا اعلام نشده و منتظر هستیم و آمادگی داریم که هر زمان این امر اعلام شود، انتقال مسئولیت را انجام دهیم لذا تا آن زمان جلسات علنی و کمیسیون تلفیق برگزار خواهد شد.

نصراصفهانی با تاکید بر این که با وجود فرارسیدن روزهای پایانی مسئولیت شورا، سرزندگی مورد انتظار در مباحث شهری وجود دارد، افزود: همواره نگران وادادگی و خستگی در روزهای پایانی مدیریت بودیم اما اکنون چنین چیزی به چشم نمی‌خورد و تمام ارکان مدیریت شهری در حال تلاش و فعالیت هستند.

ورود ۴۵ اتوبوس تازه نفس در روز عید غدیر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک عید عیدالله الاکبر غدیر خم، آن را واقعه‌ای تاریخی و ماندگار دانست که تجلی امامت و ولایت بوده است و تاکید کرد: همه ما باید از فرصتی که غدیر برایمان فراهم کرده نهایت بهره را برده و این اتفاق بزرگ را بیشتر برجسته کنیم.

وی با اشاره به ورود اتوبوس‌های تازه نفس به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی کلانشهر اصفهان، تصریح کرد: تأخیر در اضافه شدن این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی به دلیل تأخیر در تعهد شرکت اسکانیا بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که تا پایان هفته جاری این چند دستگاه اتوبوس به اصفهان رسیده و پس از آن مراسم بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید برگزار می‌شود، ادامه داد: تعداد اتوبوس‌های جدید ۴۵ دستگاه است که از محل اوراق مشارکت سال ۹۹ خریداری و در آستانه عید سعید غدیر به شهروندان اصفهان تقدیم می‌شود.

وی با بیان این که از اصفهان پنج مربی و چهار ورزشکار در رشته‌های مختلف المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارند که شاید این تعداد شرکت کننده در المپیک بی‌نظیر بوده است، ابراز امیدواری کرد: شیرینی حضور ورزشکاران اصفهانی با موفقیت آن‌ها شیرین‌تر شود تا اوراق زرین دیگری بر تالار افتخارات اصفهان افزود شود.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: قیمت نان که قوت قالب مردم است، ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده و نمی‌دانیم در این خصوص باید به چه کسی گلایه و انتقاد کنیم چنین موضوعی غیرقابل اغماض است و کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا حداقل مردم می‌توانستند با مصرف نان حداقل موضوعات زندگی خود را پیش ببرند.

وی اظهار کرد: امیدواریم آنچه در زمینه زندگی و معیشت مردم رخ می‌دهد و تصمیماتی که در حوزه‌های اقتصادی گرفته می‌شود، در جهت پررنگ‌تر شدن سفره مردم باشد تا زندگی کردن را در کنار زنده بودن بیشتر بچشیم

کد خبر 509465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.