زنجان شهردار پروازی نمی‌خواهد

عضو منتخب شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بومی و ساکن زنجان بودن، مهمترین اولویت انتخاب شهردار در شورای ششم است.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این که شورای ششم برای انتخاب فرد اصلح در سمت شهردار زنجان و استفاده از نظرات گروه‌های مرجع و مردم تلاش می‌کند، اظهار کرد: فراخوان انتخاب شهردار زنجان از دوم مرداد تا نهم مرداد داده می‌شود.

وی افزود: افرادی که خود داوطلب هستند یا افراد و گروه‌های دیگری که فردی را اصلح می‌دانند می‌توانند با ارائه سوابق کاری در این فراخوان شرکت کنند.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر زنجان تابعیت جمهوری اسلامی، اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، داشتن حداقل مدرک کارشناسی، بومی ساکن زنجان، حداقل سن ۳۰ سال، نداشتن سوءپیشینه، داشتن روحیه انقلابی جهادی، داشتن روحیه جوانگرایی را از شرایط عمومی و اختصاصی شهردار منتخب عنوان کرد.

مرادلو اشتغال نداشتن به فعالیت‌های اقتصادی بعد از انتخاب، داشتن حداقل هفت سال سابقه مدیریت میانی، آشنایی به مدیریت شهری و داشتن برنامه مدون اجرایی را از دیگر اولویت‌های شهردار منتخب ذکر کرد.

این عضو شورای شهر زمان ارسال سوابق گزینه‌های شهرداری را دوم مرداد تا دهم مرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد و ادامه داد: بعد از فراخوان و بررسی این سوابق محورهای برنامه‌ای که گزینه‌های شهرداری زنجان باید داشته باشند را اعلام خواهیم کرد.

مرادلو اضافه کرد: تیم ۹ نفره شورای شهر با احصای مشکلات شهر به خصوص در حوزه ترافیک، سرمایه گذاری و مشاغل، آسیب شناسی لازم را کرده است و برنامه منتخبان را برای رفع این مشکلات درخواست خواهیم کرد.

وی با تاکید بر این که اولویت اصلی شورای ششم برای انتخاب شهردار، بومی و ساکن زنجان بودن است، تاکید کرد: شهردار پروازی نمی‌خواهیم.

کد خبر 509412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.