ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر سپاهان

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته ۲۹ لیگ بیستم با رقیب دیرینه خود، سپاهان دیدار خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان امشب از ساعت ۱۵/‏۲۱ در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‬ جهان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. ذوب آهن و سپاهان در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که هر دو تیم به نتیجه‌ای جز پیروزی در این بازی فکر نمی‌کنند.ذوب آهن برای آنکه شانس ماندنش در لیگ را افزایش دهد باید برنده دربی اصفهان شود چون توقف تیم مجتبی حسینی اگر با پیروزی سایپا مقابل آلومینیوم همراه شود، ممکن است نتایج هفته‌های پایانی لیگ طوری رقم بخورد که ذوب آهن به لیگ یک سقوط کند و به همین دلیل آنها هم به دنبال پیروزی در میدان هستند.

امینی به جای گردان

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب‌آهن که در بازی سایپا از بازی اخراج و با محرومیت پنج جلسه‌ای کمیته انضباطی روبرو شد از حضور در دیدارهای بعدی محروم است و به نوعی لیگ بیستم را از دست داد بنابراین مهدی امینی به طور قطع گلر جوان ذوب آهن خواهد بود.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی‌مهر، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با سپاهان هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. به نظر می‌رسد حسینی دست به ترکیب مدافعانش نسبت به دیدارهای قبلی نخواهد زد و با همان مهره‌ها برابر حریف بازی می‌کند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، حسین شنانی، دانیال مؤمنی و سینا اسدبیگی هستند. شنانی و اسدبیگی به همراه مؤمنی سه هافبک جوان مجتبی حسینی هستند که وی به عملکرد آن‌ها اعتماد زیادی خواهد داشت.

سه مهاجم در خط حمله

رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و دارکو بیدوف مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان نوید کیا خواهند بود، به احتمال فراوان ایوان مارکویچ در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهند آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کنند. از طرفی پیمان رنجبری به دلیل سه کارته شدن در این بازی حضور ندارد.

ترکیب ذوب‌آهن برابر سپاهان

مهدی امینی، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، دانیال مؤمنی، حسین شنانی، فرشاد محمدی مهر، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و دارکو بیدوف.

کد خبر 509407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.