اصلاح فرایندهای سرمایه‌گذاری و مشارکت در کلانشهر اصفهان

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: اصلاح فرایندهای سرمایه‌گذاری و مشارکت در کلانشهر اصفهان یکی از مهمترین اتفاقات این دوره مدیریت شهری بوده است، در این راستا تلاش کردیم فرایندها را یکسان، شفاف و رقابتی کنیم.

شهرام رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان سرمایه گذاری در این دوره مدیریت شهری در قالب یک تیم فعال اقدامات زیادی را انجام داد و برخی اصول را ترسیم کرد بر این اساس برنامه مدون، مستند و مکتوب آماده و ضمن شناسایی چالش‌های ناظر بر سرمایه‌گذاری، بر اساس آمارها و داده‌های بانک اطلاعاتی که نیمه دوم سال ۹۶ آماده شد، نقشه راهی را ترسیم کردیم.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از دستورالعمل‌های مسیر راه محقق شده است، افزود: یکی از مهمترین اتفاقات در این دوره مدیریت شهری اصلاح فرایندهای سرمایه‌گذاری و مشارکت در کلانشهر اصفهان بود، در این راستا تلاش کردیم فرآیندها را یکسان، شفاف و رقابتی کنیم که خوشبختانه در این راستا موفق عمل کردیم.

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه برای تمام پروژه‌ها به دفعات مختلف فراخوان اعلام شد و سازمان حوزه نفوذ خود را در بین جامعه افزایش داد، گفت: ترکیب سرمایه گذاران را بر اساس فراخوان‌ها به سمت شرکت‌ها و سرمایه‌گذارانی بردیم که دارای اهلیت، توانایی مالی و مدیریتی و سوابق کاری بودند.

رئیسی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این سازمان این است که منابع شهر را به عنوان امین و وکیل مردم در اختیار افرادی قرار دهیم که بتوانند محصول منابع را در موعد مقرر تحویل شهرداری دهند و پروژه‌های مشارکتی را به نتیجه برسانند.

وی اظهار کرد: نتیجه مسیر در پیش گرفته شده این بود که قراردادها بر اساس ساختار قانونی و شفاف منتج به نتیجه شود و سرمایه‌گذاران نیز بتوانند توانایی لازم را برای اداره پروژه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در خصوص زاینده رود نیز گفت: اصفهان به زاینده رود زنده است، از این رو در حوزه گردشگری و مدیریت شهری به جاری بودن دائمی زاینده رود به عنوان فرصت همیشگی گردشگری نگاه می‌کنیم.

کد خبر 509331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.