جایگاه سی ان جی تاکسیرانی قزوین به زودی فعال می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازگشت جایگاه سی ان جی این سازمان به چرخه خدمت رسانی پس از انجام تعمیرات اساسی و رفع نقص فنی این جایگاه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان اظهار کرد: با توجه به این که جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است تجهیزات این جایگاه‌ها به علت فعالیت ناشی از تبدیل گاز طبیعی به سی ان جی (گاز فشرده)، استهلاک و فرسودگی زیادی پیدا می‌کند که باید با صرف هزینه‌ای سنگین مورد تعمیر و نگهداری قرار گیرند.

وی ادامه داد: این جایگاه که به دلیل نقص فنی و فشرده سازی نشدن مناسب گاز سی ان جی تعطیل شده بود، با تلاش‌های بی وقفه کارکنان سازمان تاکسیرانی و بخش خصوصی مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت و دوباره به چرخه خدمت رسانی بازگشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: تعمیرات اساسی یا اورهال جایگاه‌های سی ان جی ضمن افزایش بازده و دقت عمل تجهیزات، از هدررفت گاز و بروز خسارات به این جایگاه‌ها جلوگیری می‌کند و بر همین اساس، هم اکنون فشرده سازی گاز سی ان جی در این جایگاه به بهترین نحو ممکن صورت می‌گیرد که امیدواریم همین امر رضایت رانندگان را فراهم کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اضافه شدن این جایگاه به عرصه سوخت رسانی و کاهش قطع برق، شاهد کاهش مدت زمان سوخت‌گیری خودروها و جلوگیری از ایجاد صف در جایگاه‌های سی ان جی باشیم.

عرشیان یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود ۱۵ هزار تاکسی و خودرو در این جایگاه‌ها سوخت ارزان قیمت و پاک تهیه می‌کنند.

کد خبر 509324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.