نامزدهای شهرداری ملایر برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر گفت: از روز یکشنبه ۳ مردادماه، شش نامزد احتمالی شهرداری ملایر برای ارائه برنامه‌های خود در صحن شورا حاضر می‌شوند.

به گزارش ایمنا سید اسماعیل صفوی‌زاد، در تشریح روند انتخاب شهردار ملایر، اظهار کرد: تاکنون حدود شش نفر از افرادی که مدنظر اعضای ششمین دوره شورای شهر ملایر بودند، قرار است از روز یکشنبه ۳ مرداد ماه برای ارائه برنامه‌های خود در صحن شورا حضور پیدا کنند.

صفوی‌زاده ادامه داد: البته گزینه‌های مورد نظر اعضای شورا، فقط به این افراد ختم نمی‌شود و ممکن است طی روزهای آینده افراد دیگری نیز معرفی شوند.

وی با بیان اینکه قرار است از روز یکشنبه آقایان یوسفیان، امامی، مجیدی، یوسفوند، تقوی و بابایی برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه دهند، گفت: بومی یا غیر بومی بودن، ملاک انتخاب شهردار نیست بلکه داشتن تخصص و تجربه کافی در سیستم شهرداری ملاک انتخاب است.

صفوی‌زاده در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر مهم‌ترین اولویت‌های شهر ملایر، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله مجموعه مینی‌ورلد، هتل نیمه کاره سیفیه و نیز تعریض خیابان شهدا، پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان تعاون و تجاری‌سازی بلوار شهید سلیمانی (جاده سلامت) از مهم‌ترین اولویت‌های شهر ملایر است.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به تجاری‌سازی مسیر رفت بلوار شهید سلیمانی (جاده سلامت) با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، گفت: با توجه به اعتبارات هزینه شده برای هتل پارک سیفیه، این پروژه باید تکمیل شود و پس از تکمیل، می‌توان برای کاربری آن به‌عنوان فرهنگسرا یا هر مکان دیگری تصمیم گرفت.

کد خبر 509321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.